Çok güzel bir konu olmuş Herkesin merak ettiği konu "Araba" Gürcüden araba getirmek için bildiğim yol şu?
Gidiyorsun anlaşıyorsun bir araba için atıyorum 10.000$ bir araç aldın bunu noterten apostil vekalet veriyorsun oda en yakınların 1.derece akrabalarının kullanabilmesi için sanırım?
Aracı gümrükten çıkartıken bir nevi memurlara rüşvet veriyorsun arabayı çok arıyorlar hatta zarar vererek arıyorlarmış?
Bu aracı dışarı çıkartmak için bir gürcüye vekalet veriliyormuş doğru mu ?
Ayrıca bunun dışında şirket açıp şirket üzerine almak daha mı kolay ?
Kazıklanmamak için neye dikkat etmek gerek bu kadar insan nasıl kazıklanıyor d.landırılıyor?
Hocam egerki size birisi derseki birisinin uzerine yapalim o gecirsin sen kulanabilirsin turkiyede hic inanma o adam geri gelir gurcistana senin basin yanar, dusunsene senin uzerine olmayan arabayi sen nasil kulanabilirsin istersen birimciderecede akraba gostersinler sizi bunun icinde sizde hem gecirmek icin para alirlar hem araba uzerinize olmaz baskasinkn uzerinde olur ve basiniz emeginiz yanar.
Hocam ilk once oturma izni hallediliyor sonra 185 gun kalma konusu kimluk aliyirsunuz gurcistan kimligi arabayi burdaki kimliyinize kayit oluyor rahatca arabayi alir goturebilirsiniz , bublarda masraf ama en saglikli yol bu hocam