phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aa ne kadar pahalı 1 küsür tl yapıyor azıcık bizdan örnek alsınlar bizde 6 lira




Gel bana ev arkadaşı ol kirayı yeme içmeyi ben ödeyeyim
Sonucda bura gurcistan hocam ekonomisi acisindan okadarda iyi degil onun icin yinede pahali.
Peki ben ne odeyeceğim hocam



cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ara çok duyuyorum, gürcistandan araba getirip de sorun yaşayan insanlar biliyormusnuz?
Yaşarlar tabi hocam başkalatinim uzerine getiriyolar arabalari , akilsiz bizim halk bi akilli sormuyorki neden benim adima değil araba onun icinde turkiyede bagliyolar arabayi ve hak ediyolar bu insanlar kandirilmaği seviyolar, araba senin ustune olmadan sen neden aliyorsun o arabayi .Neyse hocam birsey soyliyemem ama ciftlik bank konusu bu hocam herkesi kandirdi adam gitdi, biri kalkti paranizi aliriz veya paranizi nasil alirsiniz bunu ogretelim dediler 1000tlden 1000kisi carptilar yani demem suki bizim insanlar kandirilmak istiyor.