valla en çok merak ettiğim araba alımdı. Önceden size satıyorlardı. sonra gürciye satış oluyordu aracın 2 ruhsatı oluyordu. türkiye ye öyle getiriyorlar dı. Bu tabi ki yasal değildi ve hemen hemen tüm araçlar toplandı. 185 gün kalmanız ve oturum almak gerekiyor. 2500$ dolar ile bu nasıl çözülüyor ? bu alınan kalındı belgesi yasal mı ? bildiğim kadarıyla 185 gün aralıksız kalman gerekiyor.