Max8tm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonucda bura gurcistan hocam ekonomisi acisindan okadarda iyi degil onun icin yinede pahali.
Peki ben ne odeyeceğim hocam




Yaşarlar tabi hocam başkalatinim uzerine getiriyolar arabalari , akilsiz bizim halk bi akilli sormuyorki neden benim adima değil araba onun icinde turkiyede bagliyolar arabayi ve hak ediyolar bu insanlar kandirilmaği seviyolar, araba senin ustune olmadan sen neden aliyorsun o arabayi .Neyse hocam birsey soyliyemem ama ciftlik bank konusu bu hocam herkesi kandirdi adam gitdi, biri kalkti paranizi aliriz veya paranizi nasil alirsiniz bunu ogretelim dediler 1000tlden 1000kisi carptilar yani demem suki bizim insanlar kandirilmak istiyor.
sen ödeme dediğin gibi ise fiyatlar ben öderim



ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de bişey sorayım.Tam Türk usulü olacak sorum...


Şimdi malum orda araba daha ucuz. Hatta nerdeyse buraya göre bedava gibi.
Ordan buraya sınırdan araba geçirince 2 yıl boyunca çıkmasa da oluyor bildiğim kadarıyla...


Şimdi benim sorum şu: Ben orda bi rent a car şirketi kursam uygun fiyatlarla bir filo kursam.
Sonrasında bu şirket aracılığıyla burdaki firmalara uzun dönemli kiralama yapsam?


Ne dersiniz? Yasal engel var mıdır buna?
TR de kiraya nasıl vereceksin ki ? tr plaka olması gerekir yurt dışı aracını türkiyede araç sahibi kullanması yasaktır anca karın yada kocan olacak ki kullana bilsin yoksa yurt dışında üstününe kayıtlı kişi hariç kullanım yasak