Ben de bişey sorayım.Tam Türk usulü olacak sorum...
Şimdi malum orda araba daha ucuz. Hatta nerdeyse buraya göre bedava gibi.
Ordan buraya sınırdan araba geçirince 2 yıl boyunca çıkmasa da oluyor bildiğim kadarıyla...
Şimdi benim sorum şu: Ben orda bi rent a car şirketi kursam uygun fiyatlarla bir filo kursam.
Sonrasında bu şirket aracılığıyla burdaki firmalara uzun dönemli kiralama yapsam?
Ne dersiniz? Yasal engel var mıdır buna?