ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de bişey sorayım.Tam Türk usulü olacak sorum...


Şimdi malum orda araba daha ucuz. Hatta nerdeyse buraya göre bedava gibi.
Ordan buraya sınırdan araba geçirince 2 yıl boyunca çıkmasa da oluyor bildiğim kadarıyla...


Şimdi benim sorum şu: Ben orda bi rent a car şirketi kursam uygun fiyatlarla bir filo kursam.
Sonrasında bu şirket aracılığıyla burdaki firmalara uzun dönemli kiralama yapsam?


Ne dersiniz? Yasal engel var mıdır buna?
Hocam bu konuyu detayli arastirip sana yarin burdan yazarim