• 24-03-2018, 11:43:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Şu sıralar radikal kararlar alıp alıp duruyorum. hemen hemen 1 buçuk yıldır Ankara'da yaşıyordum ve tekrar İstanbul'a dönmeye 1 saatte karar verdim ve pılımı pırtımı toplayıp ailemin evine yerleştim. Son derece bunalımdayım ve depresyondayım. 2 buçuk yıllık bir ilişkim var İstanbul'a gelir gelmez o ilişkimi sonlandırıcam derken tam aksine dahada bağlanmaya başladım evden çıkmak istemiyorum şuan tarayıcımda yalnızca r10, youtube ve Gmailim açık. Çalışmak dahi istemiyorum. Anka kuşu gibi küllerimden doğar mıyım yoksa o küllerde boğulur muyum bilmiyorum. Hatta küllerinden doğan kuşun anka kuşu olduğundan da emin değilim. Ne önerirsiniz depresyondan çıkmam için....
  • 24-03-2018, 11:45:38
    #2
    Hocam Leponex DiyeBir ilaç var her derde davadır
  • 24-03-2018, 11:47:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bizde o yollardan geçtik. Biryerlerde severek yapacabileceğin bir iş var, onu arayıp bulman gerek
  • 24-03-2018, 11:50:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    satalker34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Leponex DiyeBir ilaç var her derde davadır
    doktoruma danışmadan ağrı kesici bile içemiyorum hocam sagolasın neme lazım ilacım ile etkileşim yapar ölür giderim Depresyondan çıkayım derken ölürüm ne şehittir ne gazi b*k yoluna gitti niyazi derler arkamdan



    setup44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dinliyorum ama benim tarzım değil ama sözler olay
  • 24-03-2018, 11:52:33
    #6
    doktoruna deki doktorum bana leponex ver bak çidden diyoum yüzde 90 Geçiriyor
  • 24-03-2018, 11:53:53
    #7
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu sıralar radikal kararlar alıp alıp duruyorum. hemen hemen 1 buçuk yıldır Ankara'da yaşıyordum ve tekrar İstanbul'a dönmeye 1 saatte karar verdim ve pılımı pırtımı toplayıp ailemin evine yerleştim. Son derece bunalımdayım ve depresyondayım. 2 buçuk yıllık bir ilişkim var İstanbul'a gelir gelmez o ilişkimi sonlandırıcam derken tam aksine dahada bağlanmaya başladım evden çıkmak istemiyorum şuan tarayıcımda yalnızca r10, youtube ve Gmailim açık. Çalışmak dahi istemiyorum. Anka kuşu gibi küllerimden doğar mıyım yoksa o küllerde boğulur muyum bilmiyorum. Hatta küllerinden doğan kuşun anka kuşu olduğundan da emin değilim. Ne önerirsiniz depresyondan çıkmam için....
    Çık dışarı, sokakta yaşayan birinin yanına otur, akşama kadar sohbet et. Gidin birer tas çorba için, sonra akşam evine dön. İhtiyacını karşılayacaktır.
  • 24-03-2018, 12:01:50
    #8
    satalker34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doktoruna deki doktorum bana leponex ver bak çidden diyoum yüzde 90 Geçiriyor
    Geçtiğini düşündüğü için geçiyordur
  • 24-03-2018, 12:02:40
    #9
    Hocam Bende Yalan Yok Dedigim gibi