Depresyondayım; Hiç birşey yapmak istemiyorum!
45
●2.435
- 24-03-2018, 11:43:01Üyeliği durdurulduŞu sıralar radikal kararlar alıp alıp duruyorum. hemen hemen 1 buçuk yıldır Ankara'da yaşıyordum ve tekrar İstanbul'a dönmeye 1 saatte karar verdim ve pılımı pırtımı toplayıp ailemin evine yerleştim. Son derece bunalımdayım ve depresyondayım. 2 buçuk yıllık bir ilişkim var İstanbul'a gelir gelmez o ilişkimi sonlandırıcam derken tam aksine dahada bağlanmaya başladım evden çıkmak istemiyorum şuan tarayıcımda yalnızca r10, youtube ve Gmailim açık. Çalışmak dahi istemiyorum. Anka kuşu gibi küllerimden doğar mıyım yoksa o küllerde boğulur muyum bilmiyorum. Hatta küllerinden doğan kuşun anka kuşu olduğundan da emin değilim. Ne önerirsiniz depresyondan çıkmam için....
- 24-03-2018, 11:47:31Üyeliği durdurulduBizde o yollardan geçtik. Biryerlerde severek yapacabileceğin bir iş var, onu arayıp bulman gerek
- 24-03-2018, 11:50:08Üyeliği durduruldudoktoruma danışmadan ağrı kesici bile içemiyorum hocam sagolasınsatalker34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neme lazım ilacım ile etkileşim yapar ölür giderim
Depresyondan çıkayım derken ölürüm ne şehittir ne gazi b*k yoluna gitti niyazi derler arkamdan 
dinliyorum ama benim tarzım değilsetup44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama sözler olay
- 24-03-2018, 11:52:33doktoruna deki doktorum bana leponex ver bak çidden diyoum yüzde 90 Geçiriyor
- 24-03-2018, 11:53:53Çık dışarı, sokakta yaşayan birinin yanına otur, akşama kadar sohbet et. Gidin birer tas çorba için, sonra akşam evine dön. İhtiyacını karşılayacaktır.ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2018, 12:01:50Geçtiğini düşündüğü için geçiyordursatalker34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Depresyondan çıkayım derken ölürüm ne şehittir ne gazi b*k yoluna gitti niyazi derler arkamdan