Depresyondayım; Hiç birşey yapmak istemiyorum!
45
●2.435
- 24-03-2018, 12:09:11Kesinlikle katılıyorum.AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nedense bilmediğin bir insan ile konuşunca nedense rahatlama geliyor. - 24-03-2018, 12:16:43Tüm derde derman olan parçasetup44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2018, 12:18:501 haftalığına bir şehire veya ülkeye tatile çıkmayı düşünebilirsin şehir olarak bilemiyorum ama ülke olarak Ukrayna'yı tercih edebilirsin belki de sadece biraz hava alman gerekiyordur, hüzünlü şarkılardan uzak dur kendine bir hobi edin.
- 24-03-2018, 12:21:50Adam depresyondayım diyor sen doktor gibi ilaç tavsiyesi veriyorsun. Bence senin daha çok tavsiyeye ihtiyacın var.satalker34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2018, 12:37:13Benim aklıma olumsuz düşünceler geldiği zaman ve kendimi çok mutsuz hissetiğim de kendime telkinler veriyorum. Diyorum ki bak fırat şimdi 30 yaşındasın bu hayatta en fazla bi 30 - 40 yıl daha kalacaksın. Kendini üzmenin anlamı yok. hayat çabuk geçiyor yakın da bu hayatta olmayacağız anı yaşamaya bakmalısın diyorum. Bence sen kendine telkinler vermelisin. Kimse mükemmel kusursuz değil.