Benim aklıma olumsuz düşünceler geldiği zaman ve kendimi çok mutsuz hissetiğim de kendime telkinler veriyorum. Diyorum ki bak fırat şimdi 30 yaşındasın bu hayatta en fazla bi 30 - 40 yıl daha kalacaksın. Kendini üzmenin anlamı yok. hayat çabuk geçiyor yakın da bu hayatta olmayacağız anı yaşamaya bakmalısın diyorum. Bence sen kendine telkinler vermelisin. Kimse mükemmel kusursuz değil.