ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu sıralar radikal kararlar alıp alıp duruyorum. hemen hemen 1 buçuk yıldır Ankara'da yaşıyordum ve tekrar İstanbul'a dönmeye 1 saatte karar verdim ve pılımı pırtımı toplayıp ailemin evine yerleştim. Son derece bunalımdayım ve depresyondayım. 2 buçuk yıllık bir ilişkim var İstanbul'a gelir gelmez o ilişkimi sonlandırıcam derken tam aksine dahada bağlanmaya başladım evden çıkmak istemiyorum şuan tarayıcımda yalnızca r10, youtube ve Gmailim açık. Çalışmak dahi istemiyorum. Anka kuşu gibi küllerimden doğar mıyım yoksa o küllerde boğulur muyum bilmiyorum. Hatta küllerinden doğan kuşun anka kuşu olduğundan da emin değilim. Ne önerirsiniz depresyondan çıkmam için....
Çık dışarı, sokakta yaşayan birinin yanına otur, akşama kadar sohbet et. Gidin birer tas çorba için, sonra akşam evine dön. İhtiyacını karşılayacaktır.