Şu sıralar radikal kararlar alıp alıp duruyorum. hemen hemen 1 buçuk yıldır Ankara'da yaşıyordum ve tekrar İstanbul'a dönmeye 1 saatte karar verdim ve pılımı pırtımı toplayıp ailemin evine yerleştim. Son derece bunalımdayım ve depresyondayım. 2 buçuk yıllık bir ilişkim var İstanbul'a gelir gelmez o ilişkimi sonlandırıcam derken tam aksine dahada bağlanmaya başladım evden çıkmak istemiyorum şuan tarayıcımda yalnızca r10, youtube ve Gmailim açık. Çalışmak dahi istemiyorum. Anka kuşu gibi küllerimden doğar mıyım yoksa o küllerde boğulur muyum bilmiyorum. Hatta küllerinden doğan kuşun anka kuşu olduğundan da emin değilim. Ne önerirsiniz depresyondan çıkmam için....