• 20-03-2018, 11:34:28
    #19
    mtnyvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksicilerin çoğu vergisini tam olarak vermiyor. Ve aşırı pahalı kalıyor ubere göre. Taksicilerin de az çok kişiliğini biliyoruz, haydar denen şey taksici buluşu.
    Ve insanların artık ne kadar piskopat olduğunu biliyoruz. Bu iş oturana kadar daha çok sıkıntı olur.
    İşin tabi şu yönü var. Hep derim şu Bursa trafiğinde 6 ay evliya araç kullansın, o bile küfürbaz olur.
    Ben de Malatya'dan Bursa Gemlik tarafına geçmiştim geçen sene. Aile ziyareti için araç kiralayıp gittim. Fakat Gemlik'ten Bursa Merkez'e arabayla girdiğimde gerçekten illallah ettim. Bu konuda çok haklısınız
  • 20-03-2018, 11:35:41
    #20
    Ankara ne zaman hayata geçecek ?
  • 20-03-2018, 11:36:54
    #21
    Uber, Türkiye'de ya pılı pırtıyı toplayıp gidecek yada çok büyüyecek gibi.

    Televizyonda taksiciler sayesinde inanılmaz popülerite kazanıyor üstelik Uber, koruyucu - kollayıcı ve sessiz sedasız iş yapmaya çalışan şirket konumuna düşüyor otomatikman. Hop bir haber uber sürücülerine, müşterilerine ceza kesildi, kesilecek. Hop taksiciler, uber sürücüsüne saldırdı. Bunlar hep bilinçaltı oluşturur. Milyar dolarlık yatırım alan kurumsal şirket Türkiye'de gariban, yetim orta seviyede iyi niyetli girişimci düşüncesi anımsatıyor. Araçlara taşımacılık aykırılığından kesilen cezayı Uber karşılıyor diye yorumlar var.

    Taksi plakalarının rantı varsa, Uber'in rantı 1000 misli daha kuvvetli. ( Uber'de rant yok ama sermaye desteği çok sağlam her sene zarar ediyor ama yatırımı - iş kolları küçülmüyor , bir de bir çok insan - devlet - şirket artık globalizm yani küreselleşmenin iyice yaygınlaşmasını istiyor. Ki küreselleşme de öyle efsane komplo teorileri ürünü değil )
  • 20-03-2018, 11:38:49
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de Malatya'dan Bursa Gemlik tarafına geçmiştim geçen sene. Aile ziyareti için araç kiralayıp gittim. Fakat Gemlik'ten Bursa Merkez'e arabayla girdiğimde gerçekten illallah ettim. Bu konuda çok haklısınız
    İstanbul bu konuda biraz daha iyi. Orda sıkışık trafikte sinyal verdiğinde o taraftaki araç yol veriyor genelde. Ama Bursa'da sinyal verdiğin anda şerit değiştiremiyorsun. O yüzden çoğu kişi ani şerite geçer.
    Bursa'nın yolları büyükşehirler içinde en kötüsü. Bu yollarda bütün gün uber şoförlüğü yapmak istemem. Hiç bir iş bulamayan bursada şöför olur
  • 20-03-2018, 12:51:36
    #23
    mtnyvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul bu konuda biraz daha iyi. Orda sıkışık trafikte sinyal verdiğinde o taraftaki araç yol veriyor genelde. Ama Bursa'da sinyal verdiğin anda şerit değiştiremiyorsun. O yüzden çoğu kişi ani şerite geçer.
    Bursa'nın yolları büyükşehirler içinde en kötüsü. Bu yollarda bütün gün uber şoförlüğü yapmak istemem. Hiç bir iş bulamayan bursada şöför olur
    Bursa girişteki Minteks'ten kent meydanına kaç saatte vardığımı bilemezsiniz Gerçekten çok berbat ayda 1 geliyorum resmen eziyet hele birde manuel araç sol ayak iptal oluyor zaten otomatikman
  • 20-03-2018, 13:28:46
    #24
    Bal
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ya saçma sapan konuşmayın, taksici magandası yok bilmem ne. Hiç düşündünüz mü o plaka sahibi takcisilik yapabileceği plakaya sahip olabilmek için nelere katlandı ne kadar birikim yaptı, çoluğunun çocuğunun rızkından ne kadar kesti.

    Maalesef ülkemizde kanuna uyan yine cezalandırılıyor.
    O taksiciler bilmiyor muydu turizm belgesi alıp korsan taksicililk yapmayı? O taksiciler bilmiyor muydu lüks araçlarla yolcu taşımayı, bilip bilmeden konuşmayın hangi aracın taksi olacağına dernek ve otomobil üreticisi karar veriyor ülkemizde. Eğer taksicilerle ilgili bir şikayetiniz varsa arasaydınız derneği, baksaydınız nasıl bağlıyorlar aracı.
    Hayır bir de saçma sapan bir şey çıkarmışlar yok taksi plakası şu kadar bu kadar, uber daha iyi. Saçmalamayın arkadaşlar binlerce kişinin milyoner olmasındansa bir kişinin milyarder olmasını tercih mi ediyorsunuz hakikaten? Gerçekten bu kadar mı istiyorsunuz, seviyorsunuz monopol piyasayı.
    UBER'in ucuz olmasının tek sebebi taksiciler kadar vergi vermemeleri ve plaka bedelini ödememiş olmaları. Eğer bu bedellere katlandığı halde aynı fiyatı sunabilirse ki imkansız, amenna. Aynen devam edin kendi kuyunuzu kazmaya, hiçkimse dev şirketler dışında bir yerde çalışmasın hiçkimse esnaf olmasın para içerde kalmasın.
    Pes, vallahi çok üzülüyorum sizin gibi ufku açık olması gereken insanların bu kadar kör davranabilmesine.
    Dipnot: ne taksiciyim, ne plaka sahibiyim ne taksiye binecek lüksüm var. Sadece bir iktisat öğrencisiyim daha fazlası değil.
  • 20-03-2018, 13:46:07
    #25
    Bu Uber diğer şehirlere ne zaman gelecek
  • 20-03-2018, 14:21:07
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Bal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya saçma sapan konuşmayın, taksici magandası yok bilmem ne. Hiç düşündünüz mü o plaka sahibi takcisilik yapabileceği plakaya sahip olabilmek için nelere katlandı ne kadar birikim yaptı, çoluğunun çocuğunun rızkından ne kadar kesti.

    Maalesef ülkemizde kanuna uyan yine cezalandırılıyor.
    O taksiciler bilmiyor muydu turizm belgesi alıp korsan taksicililk yapmayı? O taksiciler bilmiyor muydu lüks araçlarla yolcu taşımayı, bilip bilmeden konuşmayın hangi aracın taksi olacağına dernek ve otomobil üreticisi karar veriyor ülkemizde. Eğer taksicilerle ilgili bir şikayetiniz varsa arasaydınız derneği, baksaydınız nasıl bağlıyorlar aracı.
    Hayır bir de saçma sapan bir şey çıkarmışlar yok taksi plakası şu kadar bu kadar, uber daha iyi. Saçmalamayın arkadaşlar binlerce kişinin milyoner olmasındansa bir kişinin milyarder olmasını tercih mi ediyorsunuz hakikaten? Gerçekten bu kadar mı istiyorsunuz, seviyorsunuz monopol piyasayı.
    UBER'in ucuz olmasının tek sebebi taksiciler kadar vergi vermemeleri ve plaka bedelini ödememiş olmaları. Eğer bu bedellere katlandığı halde aynı fiyatı sunabilirse ki imkansız, amenna. Aynen devam edin kendi kuyunuzu kazmaya, hiçkimse dev şirketler dışında bir yerde çalışmasın hiçkimse esnaf olmasın para içerde kalmasın.
    Pes, vallahi çok üzülüyorum sizin gibi ufku açık olması gereken insanların bu kadar kör davranabilmesine.
    Dipnot: ne taksiciyim, ne plaka sahibiyim ne taksiye binecek lüksüm var. Sadece bir iktisat öğrencisiyim daha fazlası değil.
    Başlangıçta mantıklı gidiyordu ta ki

    UBER'in ucuz olmasının tek sebebi taksiciler kadar vergi vermemeleri ve plaka bedelini ödememiş olmaları.

    şu cümleye kadar.