RealGrup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uber'de Ayda 10.000 TL Ciro Fırsatı
42
●3.679
- 20-03-2018, 11:17:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben biraz açıklık getireyim, daha geçen gün uber şoförüyle bu konuyu konuştuk çünkü

Ne kadar çalışırsanız o kadar kazanıyorsunuz, 24 saat çalıştığınızı varsayarsak günlük 700-850TL arası bir geliriniz oluyor. Tabi kimse 24 saat çalışamaz ama ordan hesap edin. Eğer araç size aitse bu paradan çok daha fazlasını kazanıyorsunuz. Araç sizinse Uber %20'sini alıyor gibi bir şey demişti şoför yanlış hatırlamıyorsam
- 20-03-2018, 11:18:04Üyeliği durduruldukendi işinin patronu ol ve sağlam bi dayak ye sarı taksicilerden.
arabana kurşun atılsın, ve bunu yapanlar hala yakalanmasın!!!
Taksicilerin en büyük geçim kaynağı, pavyon, bar içkili mekanlardır. Bodrum'da bu tarz yerlere uber girmemişse, onlar için bi sorun teşkil etmezDarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-03-2018, 11:19:35Yakalansa serbest kalıyor değişen birşey yokNobranSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
THY bile kampanya yapmış UBER'den indirim kazanın diye
https://www.turkishairlines.com/tr-k...e=DonanimHaber - 20-03-2018, 11:20:57Hocam taksicilerimiz kendine bir baksa aslında uberden daha iyi olur ama onlar yeniliği kabul etmiyor. Bordum da hiç taksiğe binmedim oraların insan yapısını da fazla tanımam.DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama beni taksiye ancak ölürsem bindirirler oda taksici alırsa kısa yol filan diyip almaz da yolda kalırız.
Benim mantığım belki size yada taksicilere yanlış gelebilir ama misal benim çalıştığım şirkete benden daha yetenekli yada bilgili birisi gelir ise ilk önce adama bakarım benden daha iyi ne yapabiliyor sonra ondan daha iyi olmak için çalışırım
Burası istanbul, taksiye binip de güzel ayrıldığımı hatırlamıyorum.
Ümraniye bilen var mı bilmiyorum ama afiyet hastanesinden çıktık hava yağmurlu deli gibi yağıyor taksiyi zor bela durdurdum ümraniye armağan evlere gideceğim dedim.
Adam kapıyı kapatmadan bastı gitti neymiş trafik çokmuş uğraşamazmış. Kucağımda çocuk kala kalmıştım . - 20-03-2018, 11:23:15Üyeliği durdurulduTaksicilerin çoğu vergisini tam olarak vermiyor. Ve aşırı pahalı kalıyor ubere göre. Taksicilerin de az çok kişiliğini biliyoruz, haydar denen şey taksici buluşu.
Ve insanların artık ne kadar piskopat olduğunu biliyoruz. Bu iş oturana kadar daha çok sıkıntı olur.
İşin tabi şu yönü var. Hep derim şu Bursa trafiğinde 6 ay evliya araç kullansın, o bile küfürbaz olur.
