• 20-03-2018, 14:28:42
    #28
    Bal
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıçta mantıklı gidiyordu ta ki

    UBER'in ucuz olmasının tek sebebi taksiciler kadar vergi vermemeleri ve plaka bedelini ödememiş olmaları.

    şu cümleye kadar.

    Dostum bu yorumunu vergi oranlarıyla ilgili bilgin olmamasına bağlıyorum. Sanırım verilen tek verginin araca binince müşteriden alınan paraya istinaden alındığını sanıyorsun. Araştır bakalaım biraz, plaka alımı, plaka satımı, plaka kullanımı nedeniyle ne kadar vergi ödeniyor. İlgilisindir diye oranları paylaşmıyorum sadece şunu belirteyim ödenecek vergi tıpkı banka kredisi gibi 5 yıl vadelendirilme imkanına sahip. Sanırım bu oran hakkında bir fikir sahibi olmana, öğrendiğinde yok artık demektense biraz daha sindirebilmene yardımcı olur.

    UBER'in tek yaptığı binen yolcuya fiş kesmek, sanırım bundan da bir habersiziniz ki çıkarılan tip taksimetrelerin kendi sayaçları var. Yani fatura kesilmiyor diye takip edilmiyor sanmayın maliye iliğini sıkıyor herkesin endişeniz olmasın.
  • 20-03-2018, 17:41:13
    #29
    Bu arkadaşın böyle bir başlığı neden açtığını anlayamadım açıkcası, beni aydınlatabilir misiniz? arkadaş UBER danışmanlık hizmeti mi veriyor? kazancı nedir? öylesine bilgilendirme ve paylaşım için açılan bir konu başlığı gibi gelmedi bana. Neye dayanarak 10k TL ?
    + UBER Ankara'ya ne zaman gelir Ankaralı'lar olarak daha çabuk gelmesi için destek açabileceğimiz, talep yapabileceğimiz bir yer var mıdır?
  • 20-03-2018, 19:17:31
    #30
    Uber kullanan varsa bir soru sormak istiyorum. Ben daha evvel kullanmadım şimdi sorum şu istanbulda taksiye ortalama 30 tl ödediğim mesefeye UBER'de ne ödemiş olurum bunu merak ediyorum. Birde bir kaç araştırmamda kalabalıksanız daha hesaplı oluyor denmiş. Neden kalabalık olunca daha hesaplı? Gidilecek olan yere 3 kişide binilsede aynı ücretimi ödemiş olacam bunu merak ediyorum. Eğer durum gerçekten böyleyse bu çok güzel araçla çıkmayada girek yok istanbulda park sıkıntı olduğu gibi park yerleride 20 tl ortalaması. Eğer mesafa ücereti hem daha ucuz hemde kişi sayısına göre fazla almıyorsa valla ne araba kullanmaya gerek var nede taksi tercih etmeye Bilen bir arkadaş soruma yanıt verirse çok sevinirim. Herkese iyi forumlar dilerim.
  • 20-03-2018, 19:38:55
    #31
    soz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uber kullanan varsa bir soru sormak istiyorum. Ben daha evvel kullanmadım şimdi sorum şu istanbulda taksiye ortalama 30 tl ödediğim mesefeye UBER'de ne ödemiş olurum bunu merak ediyorum. Birde bir kaç araştırmamda kalabalıksanız daha hesaplı oluyor denmiş. Neden kalabalık olunca daha hesaplı? Gidilecek olan yere 3 kişide binilsede aynı ücretimi ödemiş olacam bunu merak ediyorum. Eğer durum gerçekten böyleyse bu çok güzel araçla çıkmayada girek yok istanbulda park sıkıntı olduğu gibi park yerleride 20 tl ortalaması. Eğer mesafa ücereti hem daha ucuz hemde kişi sayısına göre fazla almıyorsa valla ne araba kullanmaya gerek var nede taksi tercih etmeye Bilen bir arkadaş soruma yanıt verirse çok sevinirim. Herkese iyi forumlar dilerim.


    Öncelikle uygulamayı indirerek istediğiniz yere bakarak ücreti görebilirsiniz.

    6 kişiye kadar binebildiğiniz için araçlara ücreti 6'ya bölebilirsiniz. Tek seferde 6 kişi. Dolmuş gibi toplama yapmıyor. 30₺'den size 5₺ düşer.

    Ek olarak üstteki arkadaşa devamı.

    1.5 milyon gibi über bir rakamı biriktirmek için kaç yıl rızkından kesmesi gerekiyor? Ya da pilot falan olması lazım ki anca para biriktirebilsin böyle bir parayı köşeye atıp plaka almak için.

    Siz plaka niye bu kadar pahalı, kiralar niye bu kadar yüksek diye sorgulamak yerine rakip firmayı ezmeyi tercih ediyorsunuz. Binmiyorum taksiye, UBER'e devam.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 20-03-2018, 19:51:04
    #32
    UBER candır. Uzun zamandır taksiye binmeyi bıraktım, özellikle bu saldırı haberleri; uber'i tercih etmemde çok daha etkili oldu.

    Ek olarak; şirket sahibi iseniz, uber'den aldığınız fişi kdv'den düşebiliyorsunuz. Taksiciler'in kestiğini stopaj ödeyerek devlete veriyorsunuz. O konuda da oldukça avantajlı.

    Verdikleri hizmet muhteşem, kısa mesafe için trip atan yok. Para üstü beklerken tip tip bakma yok. (1 tl'lik para üstünü bile sorgusuz sualsiz direkt veriyorlar, ben almıyorum).

    Ayrıca şunu da belirtiyim, bir çok yerde uber'in fiyatları taksi ile aynı hatta bazen daha bile pahalı. Ancak her türlü tercihimi uber'den yana kullanıyorum. Taksiciler uber şoförlerini darp edeceğine; "Neden?" sorusunu sormaları lazım kendilerine.
  • 20-03-2018, 20:09:03
    #33
    Bal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum bu yorumunu vergi oranlarıyla ilgili bilgin olmamasına bağlıyorum. Sanırım verilen tek verginin araca binince müşteriden alınan paraya istinaden alındığını sanıyorsun. Araştır bakalaım biraz, plaka alımı, plaka satımı, plaka kullanımı nedeniyle ne kadar vergi ödeniyor. İlgilisindir diye oranları paylaşmıyorum sadece şunu belirteyim ödenecek vergi tıpkı banka kredisi gibi 5 yıl vadelendirilme imkanına sahip. Sanırım bu oran hakkında bir fikir sahibi olmana, öğrendiğinde yok artık demektense biraz daha sindirebilmene yardımcı olur.

    UBER'in tek yaptığı binen yolcuya fiş kesmek, sanırım bundan da bir habersiziniz ki çıkarılan tip taksimetrelerin kendi sayaçları var. Yani fatura kesilmiyor diye takip edilmiyor sanmayın maliye iliğini sıkıyor herkesin endişeniz olmasın.
    kaliteli hizmet + ayağına gelen tertemiz araç ve şoför + ortalama uygun fiyat = mutlu son
    kalitesiz hizmet + zorla durdurup binmeye çalıştığın kimin zaman kapı açıkken basıp manevrayla kapıyı kapatan, içi kümese dönmüş araç ve yüzünü saçından sakalından göremediğiniz şoför + istanbulu dört döndürüp fiyat tavan = binmez olsaydıklı son

    gerçekten herşey iktisat mı sence ? lütfen git iktisat dersini başka bir yerde ver.
  • 20-03-2018, 20:15:25
    #34
    Nekadara mal oluyor?
  • 20-03-2018, 21:36:20
    #35
    Üyeliği durduruldu
    UBER kullanın sonra cezaları bir güzel ödeyin. Devletin paraya ihtiyacı var

    http://www.hurriyet.com.tr/istanbuld...ezasi-40558694
  • 20-03-2018, 23:58:48
    #36
    arkadaşlar bizim 2009 model focus var onu kullanabilir miyiz yoksa sadece listedeki araçlarla mı giriliyo bu işe?