Uber kullanan varsa bir soru sormak istiyorum. Ben daha evvel kullanmadım şimdi sorum şu istanbulda taksiye ortalama 30 tl ödediğim mesefeye UBER'de ne ödemiş olurum bunu merak ediyorum. Birde bir kaç araştırmamda kalabalıksanız daha hesaplı oluyor denmiş. Neden kalabalık olunca daha hesaplı? Gidilecek olan yere 3 kişide binilsede aynı ücretimi ödemiş olacam bunu merak ediyorum. Eğer durum gerçekten böyleyse bu çok güzel araçla çıkmayada girek yok istanbulda park sıkıntı olduğu gibi park yerleride 20 tl ortalaması. Eğer mesafa ücereti hem daha ucuz hemde kişi sayısına göre fazla almıyorsa valla ne araba kullanmaya gerek var nede taksi tercih etmeye

Bilen bir arkadaş soruma yanıt verirse çok sevinirim. Herkese iyi forumlar dilerim.
Öncelikle uygulamayı indirerek istediğiniz yere bakarak ücreti görebilirsiniz.
6 kişiye kadar binebildiğiniz için araçlara ücreti 6'ya bölebilirsiniz. Tek seferde 6 kişi. Dolmuş gibi toplama yapmıyor. 30₺'den size 5₺ düşer.
Ek olarak üstteki arkadaşa devamı.
1.5 milyon gibi über

bir rakamı biriktirmek için kaç yıl rızkından kesmesi gerekiyor? Ya da pilot falan olması lazım ki anca para biriktirebilsin böyle bir parayı köşeye atıp plaka almak için.
Siz plaka niye bu kadar pahalı, kiralar niye bu kadar yüksek diye sorgulamak yerine rakip firmayı ezmeyi tercih ediyorsunuz. Binmiyorum taksiye, UBER'e devam.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi