UBER candır. Uzun zamandır taksiye binmeyi bıraktım, özellikle bu saldırı haberleri; uber'i tercih etmemde çok daha etkili oldu.

Ek olarak; şirket sahibi iseniz, uber'den aldığınız fişi kdv'den düşebiliyorsunuz. Taksiciler'in kestiğini stopaj ödeyerek devlete veriyorsunuz. O konuda da oldukça avantajlı.

Verdikleri hizmet muhteşem, kısa mesafe için trip atan yok. Para üstü beklerken tip tip bakma yok. (1 tl'lik para üstünü bile sorgusuz sualsiz direkt veriyorlar, ben almıyorum).

Ayrıca şunu da belirtiyim, bir çok yerde uber'in fiyatları taksi ile aynı hatta bazen daha bile pahalı. Ancak her türlü tercihimi uber'den yana kullanıyorum. Taksiciler uber şoförlerini darp edeceğine; "Neden?" sorusunu sormaları lazım kendilerine.