Başlangıçta mantıklı gidiyordu ta ki
UBER'in ucuz olmasının tek sebebi taksiciler kadar vergi vermemeleri ve plaka bedelini ödememiş olmaları.
şu cümleye kadar.
Dostum bu yorumunu vergi oranlarıyla ilgili bilgin olmamasına bağlıyorum. Sanırım verilen tek verginin araca binince müşteriden alınan paraya istinaden alındığını sanıyorsun. Araştır bakalaım biraz, plaka alımı, plaka satımı, plaka kullanımı nedeniyle ne kadar vergi ödeniyor. İlgilisindir diye oranları paylaşmıyorum sadece şunu belirteyim ödenecek vergi tıpkı banka kredisi gibi 5 yıl vadelendirilme imkanına sahip. Sanırım bu oran hakkında bir fikir sahibi olmana, öğrendiğinde yok artık demektense biraz daha sindirebilmene yardımcı olur.
UBER'in tek yaptığı binen yolcuya fiş kesmek, sanırım bundan da bir habersiziniz ki çıkarılan tip taksimetrelerin kendi sayaçları var. Yani fatura kesilmiyor diye takip edilmiyor sanmayın maliye iliğini sıkıyor herkesin endişeniz olmasın.