Taksicilerin çoğu vergisini tam olarak vermiyor. Ve aşırı pahalı kalıyor ubere göre. Taksicilerin de az çok kişiliğini biliyoruz, haydar denen şey taksici buluşu.
Ve insanların artık ne kadar piskopat olduğunu biliyoruz. Bu iş oturana kadar daha çok sıkıntı olur.
İşin tabi şu yönü var. Hep derim şu Bursa trafiğinde 6 ay evliya araç kullansın, o bile küfürbaz olur.