Sonra haberlerde, taksici magandası yüzünden pıçaklanarak veyahut silahla öldürülürsün hadi bunlar es geçtim güzelce linç ederler.
Hadi bunlarda olmadı ki imkansız aracına zarar verirler
Neden sadece İstanbul'da bulunan taksiciler ayaklanıyor ? Bodrumda'da var UBER neden oradaki taksiciler linç etmiyor kimseyi ?