mtnyvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul bu konuda biraz daha iyi. Orda sıkışık trafikte sinyal verdiğinde o taraftaki araç yol veriyor genelde. Ama Bursa'da sinyal verdiğin anda şerit değiştiremiyorsun. O yüzden çoğu kişi ani şerite geçer.
Bursa'nın yolları büyükşehirler içinde en kötüsü. Bu yollarda bütün gün uber şoförlüğü yapmak istemem. Hiç bir iş bulamayan bursada şöför olur
Bursa girişteki Minteks'ten kent meydanına kaç saatte vardığımı bilemezsiniz Gerçekten çok berbat ayda 1 geliyorum resmen eziyet hele birde manuel araç sol ayak iptal oluyor zaten otomatikman