Uber, Türkiye'de ya pılı pırtıyı toplayıp gidecek yada çok büyüyecek gibi.

Televizyonda taksiciler sayesinde inanılmaz popülerite kazanıyor üstelik Uber, koruyucu - kollayıcı ve sessiz sedasız iş yapmaya çalışan şirket konumuna düşüyor otomatikman. Hop bir haber uber sürücülerine, müşterilerine ceza kesildi, kesilecek. Hop taksiciler, uber sürücüsüne saldırdı. Bunlar hep bilinçaltı oluşturur. Milyar dolarlık yatırım alan kurumsal şirket Türkiye'de gariban, yetim orta seviyede iyi niyetli girişimci düşüncesi anımsatıyor. Araçlara taşımacılık aykırılığından kesilen cezayı Uber karşılıyor diye yorumlar var.

Taksi plakalarının rantı varsa, Uber'in rantı 1000 misli daha kuvvetli. ( Uber'de rant yok ama sermaye desteği çok sağlam her sene zarar ediyor ama yatırımı - iş kolları küçülmüyor , bir de bir çok insan - devlet - şirket artık globalizm yani küreselleşmenin iyice yaygınlaşmasını istiyor. Ki küreselleşme de öyle efsane komplo teorileri ürünü değil )