Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de Malatya'dan Bursa Gemlik tarafına geçmiştim geçen sene. Aile ziyareti için araç kiralayıp gittim. Fakat Gemlik'ten Bursa Merkez'e arabayla girdiğimde gerçekten illallah ettim. Bu konuda çok haklısınız
İstanbul bu konuda biraz daha iyi. Orda sıkışık trafikte sinyal verdiğinde o taraftaki araç yol veriyor genelde. Ama Bursa'da sinyal verdiğin anda şerit değiştiremiyorsun. O yüzden çoğu kişi ani şerite geçer.
Bursa'nın yolları büyükşehirler içinde en kötüsü. Bu yollarda bütün gün uber şoförlüğü yapmak istemem. Hiç bir iş bulamayan bursada şöför olur