mtnyvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taksicilerin çoğu vergisini tam olarak vermiyor. Ve aşırı pahalı kalıyor ubere göre. Taksicilerin de az çok kişiliğini biliyoruz, haydar denen şey taksici buluşu.
Ve insanların artık ne kadar piskopat olduğunu biliyoruz. Bu iş oturana kadar daha çok sıkıntı olur.
İşin tabi şu yönü var. Hep derim şu Bursa trafiğinde 6 ay evliya araç kullansın, o bile küfürbaz olur.
Ben de Malatya'dan Bursa Gemlik tarafına geçmiştim geçen sene. Aile ziyareti için araç kiralayıp gittim. Fakat Gemlik'ten Bursa Merkez'e arabayla girdiğimde gerçekten illallah ettim. Bu konuda çok haklısınız