Hepimizin bildiği üzere 15 Haziran 2008 Pazar günü benimde gireceğim sınav var şimdiden herkese başarılar

Heyecan varmı? Şahsen bende şuana dek yok sınavda ne olur bilmem

Ayrıca bu konu sınav bitimine kadar devam etsin. Sınav nasıldı kolay zor yorumlarınızı buradan alalım.
B A Ş A R I L A R
