• 09-06-2008, 22:43:47
    #1
    Merhabalar
    Hepimizin bildiği üzere 15 Haziran 2008 Pazar günü benimde gireceğim sınav var şimdiden herkese başarılar

    Heyecan varmı? Şahsen bende şuana dek yok sınavda ne olur bilmem

    Ayrıca bu konu sınav bitimine kadar devam etsin. Sınav nasıldı kolay zor yorumlarınızı buradan alalım.

    B A Ş A R I L A R
  • 10-06-2008, 02:17:56
    #2
    Giricez görücez ne kadar konuşsak boş. Temennimiz kolay olması. Gircek bütün arkadaşlara başarılar..
  • 10-06-2008, 03:34:31
    #3
    herkese yürekten başarılar
  • 10-06-2008, 03:35:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Keyif için gireceğim, ne stres var ne korku ne de başka bir şey. Başarılar herkese.
  • 10-06-2008, 03:36:53
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    trwebhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    Hepimizin bildiği üzere 15 Haziran 2008 Pazar günü benimde gireceğim sınav var şimdiden herkese başarılar
    Heyecan varmı? Şahsen bende şuana dek yok sınavda ne olur bilmem
    Ayrıca bu konu sınav bitimine kadar devam etsin. Sınav nasıldı kolay zor yorumlarınızı buradan alalım.
    B A Ş A R I L A R
    hadi alicim senden Türkiye birinciliği bekliyorum yoksa gözüme gözükme
  • 10-06-2008, 03:37:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tşk ederim...Herkese başarılar dilerim...
  • 10-06-2008, 04:46:32
    #7
    Şimdiden herkes için hayırlısı neyse o olsun.. Bende giricem bu 2.girişim.. İlk girişte de olduğu gibi sabahın köründe kalkmak zoruma gidicek
  • 10-06-2008, 07:36:54
    #8
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi alicim senden Türkiye birinciliği bekliyorum yoksa gözüme gözükme
    Hönkk Ne Türkiye birinciliği, nede Antalya birinciliği zor be abi : ) Bir yere kapağı atalım yeter.

    Bu sene hem okul, hem dersane ikisi bir arada gitmiyor. Seneye kalsam daha rahat olacağım ve daha başarılı olacağıma inanıyorum. Ama bakalım Allah yürü ya kulum derse...

    Sınavdan ötürümü gözüne gözükmücem Ben seni bırakırmıyım yaw sen beni istemesende.
  • 10-06-2008, 12:08:12
    #9
    arkadaşlar nerelerde giriyoruz sınava?

    ben gaziosmanpaşa da oturuorum, avcılara yolladılar