Konu
ÖSS'ye giren tüm kardeşlerime şimdiden başarılar.
10-06-2008, 12:08:12
#9
TrankyLe
arkadaşlar nerelerde giriyoruz sınava?
ben gaziosmanpaşa da oturuorum, avcılara yolladılar