Konu
ÖSS'ye giren tüm kardeşlerime şimdiden başarılar.
10-06-2008, 02:17:56
#2
DerbedeL
Giricez görücez ne kadar konuşsak boş. Temennimiz kolay olması. Gircek bütün arkadaşlara başarılar..