Konu
ÖSS'ye giren tüm kardeşlerime şimdiden başarılar.
10-06-2008, 04:46:32
#7
TRN
Şimdiden herkes için hayırlısı neyse o olsun.. Bende giricem bu 2.girişim.. İlk girişte de olduğu gibi sabahın köründe kalkmak zoruma gidicek