Konu
ÖSS'ye giren tüm kardeşlerime şimdiden başarılar.
10-06-2008, 03:35:56
#4
leet
Üyeliği durduruldu
Keyif için gireceğim, ne stres var ne korku ne de başka bir şey. Başarılar herkese.