trwebhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar
Hepimizin bildiği üzere 15 Haziran 2008 Pazar günü benimde gireceğim sınav var şimdiden herkese başarılar
Heyecan varmı? Şahsen bende şuana dek yok sınavda ne olur bilmem
Ayrıca bu konu sınav bitimine kadar devam etsin. Sınav nasıldı kolay zor yorumlarınızı buradan alalım.
B A Ş A R I L A R
hadi alicim senden Türkiye birinciliği bekliyorum yoksa gözüme gözükme