Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hadi alicim senden Türkiye birinciliği bekliyorum yoksa gözüme gözükme
Hönkk Ne Türkiye birinciliği, nede Antalya birinciliği zor be abi : ) Bir yere kapağı atalım yeter.

Bu sene hem okul, hem dersane ikisi bir arada gitmiyor. Seneye kalsam daha rahat olacağım ve daha başarılı olacağıma inanıyorum. Ama bakalım Allah yürü ya kulum derse...

Sınavdan ötürümü gözüne gözükmücem Ben seni bırakırmıyım yaw sen beni istemesende.