• 01-12-2017, 21:00:47
    #19
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumum yok derken allah şükür geçiniyoruz,yardım alma durumunda değilim yardım alıpta gerçek yardıma muhtaç insanların hakkına giremem,ayrıca 35 kişilik sınıf sadece bizim sınıf 10 tane sınıf olsa hesabını siz yapın kirap alınır defter alınır lafım yok maske nedir arkadaş bigün maske bigün şapka hergün saçma salak isteklerle geliniyor,ben maske alsam bana ne faydası var almamda sırf çocuk mahçup olmasın diyr alıyorum.
    Eğitimi defter kitaptan ibaret mi sanıyorsunuz?

    TurkeKul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdıklarınızda zaten aynı fikirdeyiz, her meslekte olduğu gibi öğretmenlik mesleğinde de sıkıntılı kişiler olacaktır ki zaten var.

    1 milyondan fazla bir MEB personel camiasından bahsediyoruz.

    Aslında durumun ana kaynağı okul müdürleri ve idareciler. Bir okulda bu tür işler dönüyors

    Yazdıklarınızda zaten aynı fikirdeyiz, her meslekte olduğu gibi öğretmenlik mesleğinde de sıkıntılı kişiler olacaktır ki zaten var.

    1 milyondan fazla bir MEB personel camiasından bahsediyoruz.

    Aslında durumun ana kaynağı okul müdürleri ve idareciler. Bir okulda bu tür işler dönüyorsa müdürün bilgisi dahilinde ve kontrolündedir diyebiliriz.
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitimden yeterince haberdar değiliz arkadaşlar.
    Eğitim sadece kitapla defterle yapılan bir iş değildir.
    Kalıcı izli davranış değişikliğidir eğitimin tanımı.
    Bunun için okulda gerçek hayata yakın aktiviteler tasarlanması gerekmektedir.
    Hep ezberci eğitim sisteminden şikayet ederdik.
    Bu aktiviteler, maskeler, çalışmalar, etkinlikler ezberci eğitim olmasın, aktiviteler ile gerçek yaşam deneyimleri ile öğrenim sağlansın diye yapılıyor.
    Yani çocuklarınız daha iyi öğrensin öğrendiğini unutmasın diye.
    İngilizce dersinde bir deyimi anlamamıştım. Hoca bana bir kütüphaneye git bu deyimle ilgili şarkı film şiir ne varsa bul getir dedi.
    Babamla ingiliz kültüre gidip tonlarca film ve şarkı ve kitap taramıştım hafta sonunda.
    Bu memur olan babama hem yol parası hem öğlen yemek parası olarak maliyet getirmişti.
    Ama ben öğrenmiştim. Siz o verdiğiniz 10 liradan ziyade karşılığında yeterince eğitim alıp alamadığınıza bakmanız lazım.
    O 10 lirayı verecek gücünüz de yoksa gerekli mercilere başvurup yardım isteyin.
    Çünkü çocuklar sadece kitabı okuyarak öğretmeni dinleyerek öğrenmezler.
    Bu çocukları yazması, çizmesi, kesmesi, biçmesi, oynaması lazım.
    Yani bu çocuklar okulda bir hayat yaşamalılar. Ve bu hayatın tümünü devlet karşılamıyor.
    Aynen dediğiniz gibi.
  • 01-12-2017, 21:13:35
    #20
    jakerss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef artıkın öğretmenler öğrencilerini öğrenci olarak değilde ticari para kazanma amaçlı olarak gördükleri için çok fazla kişi bu konudan şikayetçi ben kendim kırtasiyeci olduğum için bu tarz örneklere çok fazla şahit oluyorum.
    Şikayet içinse e devlet üzerinden bimere direkt olarak şikayet edebilirsiniz anında incelemeye alınıyor bimerde artıkın şikayetler.
    şu konuşmanı ya ergen olmana ya da akıl noksanlığına bağlıyorum. hiç bir öğretmen yoktur ki çocuklardan para toplasın ve cebğne atsın.herkesi kendiniz gibi sanıyorsunuz sanırım.

    ayrıca vermezseniz vermeyin çocuğunuza zaten söylerseniz vermeyeceğinizi kimse zorla istemez konuyu açan arkadaş da yalan söylüyor muhtemelen. kimsede n zorla para alınmaz. velilere anlatılır toplu karar verilirse alınır zaten. sınıf annesi vs vardır. herşey sizin çocuklarınız için yapılıyor. ellemeyeceksin "oku çocuğum oku" diyreceksin o olacak ama insanın içindeki vicdan elvermiyor.
  • 01-12-2017, 21:21:17
    #21
    Ben de öğretmenim. (Meslek lisesi) Arkadaşlar devletten para gelecek diye beklersek yıl biter ve o para da gelmez. Mebbis diye bir sistem üzerinden isteniyor ödenek. 2 yıldır (O da benim gördüğüm) bu sistemde para istemeyin. Kabul edilmeyecek yazıyor. Meb okullara velilerden bağış alın diyor. Velilere de vermeyin diyor. İnanmayın tv'lerde Meb'in dediklerine. Öğretmen olarak iyi bir eğitim vermek istiyorsunuz ama malzeme yok. 200 tane öğrencim var benim bölümde. Her veli 10 lira verse aylık 2000 lira yapar. Ben bu paraya çocukların eğitim şartlarında çağ atlatırım. Ama velilerden para istememek adına yapmıyoruz böyle birşey. Malzeme varsa uygulama yaptırıyoruz yoksa teorik işliyoruz. Veliler ayda 10 lirayı nereye vermiyorlar ki? En fakirinin bile cebinde sigara var.
  • 01-12-2017, 21:39:05
    #22
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu konuşmanı ya ergen olmana ya da akıl noksanlığına bağlıyorum. hiç bir öğretmen yoktur ki çocuklardan para toplasın ve cebğne atsın.herkesi kendiniz gibi sanıyorsunuz sanırım.

    ayrıca vermezseniz vermeyin çocuğunuza zaten söylerseniz vermeyeceğinizi kimse zorla istemez konuyu açan arkadaş da yalan söylüyor muhtemelen. kimsede n zorla para alınmaz. velilere anlatılır toplu karar verilirse alınır zaten. sınıf annesi vs vardır. herşey sizin çocuklarınız için yapılıyor. ellemeyeceksin "oku çocuğum oku" diyreceksin o olacak ama insanın içindeki vicdan elvermiyor.
    yaşınızı tam olarak bilmiyorum ama ergen derken yaşım 38 hocam konuşurken biraz üsluplu konuşalım lütfen ben sadece 2/3 örnek verdim dahada çok fazla şeye şahitim ama fazlasınıda yazmak istemedim zaten yazdıklarımı okumuş olsaydınız böyle bir cevap vermezdiniz okunmadan gelişi güzel verilmiş bir cevap olarak kabul ediyorum yazdıklarınızı
    bu arada tekrardan da yazıyorum bu tüm öüretmenler için söylenmiş bişey değildir sadece bu tarz öğretmenlerde malesef ki var öylede öğretmenler tanıyorum ki yeri geldimi kendi cebinden bile malzeme alıp ders işleten öğretmenlerde tanıyorum
  • 01-12-2017, 21:52:02
    #23
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ilk okul zamanlarımda bi temizlik parası vardı başka para alınmazdı,el insaf hergün hergün para istenirmi insanlarıda anlamıyorum kimse sesini çıkarmıyor ya insanlar gerçekten zengin ya pısırıklar seslerini çıkarmıyolar,hayat o kadar zorlaşmışken absür absürt şeylere para vermek canımı sıkıyor.Tamam kalem kitap alınır anlarımda misal dün maske için 10 tl para istemişler maskeyide görseniz saçma sapan bişey para etmicek bişey
    Aynen hocam. Bizde de sadece temizlik parası isterlerdi ama biz onu da vermezdik sınıfça.
    Tüm sınıf birleşince zaten hiçbir şey yapamazlar. Bu iş tamamen birlik olmakta bitiyor.
  • 01-12-2017, 22:18:51
    #24
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu konuşmanı ya ergen olmana ya da akıl noksanlığına bağlıyorum. hiç bir öğretmen yoktur ki çocuklardan para toplasın ve cebğne atsın.herkesi kendiniz gibi sanıyorsunuz sanırım.

    ayrıca vermezseniz vermeyin çocuğunuza zaten söylerseniz vermeyeceğinizi kimse zorla istemez konuyu açan arkadaş da yalan söylüyor muhtemelen. kimsede n zorla para alınmaz. velilere anlatılır toplu karar verilirse alınır zaten. sınıf annesi vs vardır. herşey sizin çocuklarınız için yapılıyor. ellemeyeceksin "oku çocuğum oku" diyreceksin o olacak ama insanın içindeki vicdan elvermiyor.
    Şizofrenmisin birader yalan söylesem ne için söylücem?



    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam. Bizde de sadece temizlik parası isterlerdi ama biz onu da vermezdik sınıfça.
    Tüm sınıf birleşince zaten hiçbir şey yapamazlar. Bu iş tamamen birlik olmakta bitiyor.
    Aynen Öyle Hocam Bende Ondan bahsediyorum.Forumda ne kadar anlama kıtlığı çeken insan varmış,devlet karşılamıyosa o zaman öğretmenler okul yönetimi ve öğrenci velileri birlik olarak devletten bi çözüm isteyebilirler.Ben burada sadece okulu hedef almadım,hükümetin bu işin altından kalmayacağını düşünmüyorum,bal gibide ödenekte çıkartılır ek kitaplarda alırnı,ama ne gerek var demi insanlar koyun oldukça güdeni çok olur jakerss hocamın dediği gibi olan biten meydanda.



    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu konuşmanı ya ergen olmana ya da akıl noksanlığına bağlıyorum. hiç bir öğretmen yoktur ki çocuklardan para toplasın ve cebğne atsın.herkesi kendiniz gibi sanıyorsunuz sanırım.

    ayrıca vermezseniz vermeyin çocuğunuza zaten söylerseniz vermeyeceğinizi kimse zorla istemez konuyu açan arkadaş da yalan söylüyor muhtemelen. kimsede n zorla para alınmaz. velilere anlatılır toplu karar verilirse alınır zaten. sınıf annesi vs vardır. herşey sizin çocuklarınız için yapılıyor. ellemeyeceksin "oku çocuğum oku" diyreceksin o olacak ama insanın içindeki vicdan elvermiyor.
    Eski foruma bak bide şimdiki foruma bak önüne gelene davetiye atılıyor adamın hitap şeklinde bak birine yalancı der diğerine ergen der.
  • 01-12-2017, 22:31:52
    #25
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şizofrenmisin birader yalan söylesem ne için söylücem?




    Aynen Öyle Hocam Bende Ondan bahsediyorum.Forumda ne kadar anlama kıtlığı çeken insan varmış,devlet karşılamıyosa o zaman öğretmenler okul yönetimi ve öğrenci velileri birlik olarak devletten bi çözüm isteyebilirler.Ben burada sadece okulu hedef almadım,hükümetin bu işin altından kalmayacağını düşünmüyorum,bal gibide ödenekte çıkartılır ek kitaplarda alırnı,ama ne gerek var demi insanlar koyun oldukça güdeni çok olur jakerss hocamın dediği gibi olan biten meydanda.




    Eski foruma bak bide şimdiki foruma bak önüne gelene davetiye atılıyor adamın hitap şeklinde bak birine yalancı der diğerine ergen der.

    size burada yazabilmeyi öğreten insanlara utanmadan iftira atıyorsunuz. yazık size

    biriniz diyor öğretmenler zorla para toluyor. bu bir iftira ve yalandır. hiç bir okulda kimse toplamaz. çünkü yasaktır. yukarda da yazdım veliler topluca karar alırsa parayı yine sınıf annesi falan toplar öğretmen eline para almaz pazarlık etmez.

    bir başkanız öğretmen öğrencileri geçim kapısı olarak görüyor diyorsunuz. ülkemin hiç bir yerinde hiç bir öğretmen öğrencilerin bir lirasına dahil tenenzzül etmez.
  • 01-12-2017, 22:32:40
    #26
    ilkokullarda o tip etkinlikler çok olur.Çocukların el kas yapısını geliştirmek için...Şükredin iyi bir öğretmeniniz var.. Ya çocuklar kitabın 35.sayfasını açın orada yazanları defterinize yazın dese ve kendisi de telefonla oynasa...
  • 01-12-2017, 22:34:05
    #27
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size burada yazabilmeyi öğreten insanlara utanmadan iftira atıyorsunuz. yazık size
    İftira kısmı neresi açıklarmısın?