şu konuşmanı ya ergen olmana ya da akıl noksanlığına bağlıyorum. hiç bir öğretmen yoktur ki çocuklardan para toplasın ve cebğne atsın.herkesi kendiniz gibi sanıyorsunuz sanırım.
ayrıca vermezseniz vermeyin çocuğunuza zaten söylerseniz vermeyeceğinizi kimse zorla istemez konuyu açan arkadaş da yalan söylüyor muhtemelen. kimsede n zorla para alınmaz. velilere anlatılır toplu karar verilirse alınır zaten. sınıf annesi vs vardır. herşey sizin çocuklarınız için yapılıyor. ellemeyeceksin "oku çocuğum oku" diyreceksin o olacak ama insanın içindeki vicdan elvermiyor.
Şizofrenmisin birader yalan söylesem ne için söylücem?
Aynen hocam. Bizde de sadece temizlik parası isterlerdi ama biz onu da vermezdik sınıfça.
Tüm sınıf birleşince zaten hiçbir şey yapamazlar. Bu iş tamamen birlik olmakta bitiyor.
Aynen Öyle Hocam Bende Ondan bahsediyorum.Forumda ne kadar anlama kıtlığı çeken insan varmış,devlet karşılamıyosa o zaman öğretmenler okul yönetimi ve öğrenci velileri birlik olarak devletten bi çözüm isteyebilirler.Ben burada sadece okulu hedef almadım,hükümetin bu işin altından kalmayacağını düşünmüyorum,bal gibide ödenekte çıkartılır ek kitaplarda alırnı,ama ne gerek var demi insanlar koyun oldukça güdeni çok olur
jakerss hocamın dediği gibi olan biten meydanda.
şu konuşmanı ya ergen olmana ya da akıl noksanlığına bağlıyorum. hiç bir öğretmen yoktur ki çocuklardan para toplasın ve cebğne atsın.herkesi kendiniz gibi sanıyorsunuz sanırım.
ayrıca vermezseniz vermeyin çocuğunuza zaten söylerseniz vermeyeceğinizi kimse zorla istemez konuyu açan arkadaş da yalan söylüyor muhtemelen. kimsede n zorla para alınmaz. velilere anlatılır toplu karar verilirse alınır zaten. sınıf annesi vs vardır. herşey sizin çocuklarınız için yapılıyor. ellemeyeceksin "oku çocuğum oku" diyreceksin o olacak ama insanın içindeki vicdan elvermiyor.
Eski foruma bak bide şimdiki foruma bak önüne gelene davetiye atılıyor adamın hitap şeklinde bak birine yalancı der diğerine ergen der.