Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim ilk okul zamanlarımda bi temizlik parası vardı başka para alınmazdı,el insaf hergün hergün para istenirmi insanlarıda anlamıyorum kimse sesini çıkarmıyor ya insanlar gerçekten zengin ya pısırıklar seslerini çıkarmıyolar,hayat o kadar zorlaşmışken absür absürt şeylere para vermek canımı sıkıyor.Tamam kalem kitap alınır anlarımda misal dün maske için 10 tl para istemişler maskeyide görseniz saçma sapan bişey para etmicek bişey
Aynen hocam. Bizde de sadece temizlik parası isterlerdi ama biz onu da vermezdik sınıfça.
Tüm sınıf birleşince zaten hiçbir şey yapamazlar. Bu iş tamamen birlik olmakta bitiyor.