Ben de öğretmenim. (Meslek lisesi) Arkadaşlar devletten para gelecek diye beklersek yıl biter ve o para da gelmez. Mebbis diye bir sistem üzerinden isteniyor ödenek. 2 yıldır (O da benim gördüğüm) bu sistemde para istemeyin. Kabul edilmeyecek yazıyor. Meb okullara velilerden bağış alın diyor. Velilere de vermeyin diyor. İnanmayın tv'lerde Meb'in dediklerine. Öğretmen olarak iyi bir eğitim vermek istiyorsunuz ama malzeme yok. 200 tane öğrencim var benim bölümde. Her veli 10 lira verse aylık 2000 lira yapar. Ben bu paraya çocukların eğitim şartlarında çağ atlatırım. Ama velilerden para istememek adına yapmıyoruz böyle birşey. Malzeme varsa uygulama yaptırıyoruz yoksa teorik işliyoruz. Veliler ayda 10 lirayı nereye vermiyorlar ki? En fakirinin bile cebinde sigara var.