Malesef artıkın öğretmenler öğrencilerini öğrenci olarak değilde ticari para kazanma amaçlı olarak gördükleri için çok fazla kişi bu konudan şikayetçi ben kendim kırtasiyeci olduğum için bu tarz örneklere çok fazla şahit oluyorum.
Şikayet içinse e devlet üzerinden bimere direkt olarak şikayet edebilirsiniz anında incelemeye alınıyor bimerde artıkın şikayetler.
şu konuşmanı ya ergen olmana ya da akıl noksanlığına bağlıyorum. hiç bir öğretmen yoktur ki çocuklardan para toplasın ve cebğne atsın.herkesi kendiniz gibi sanıyorsunuz sanırım.
ayrıca vermezseniz vermeyin çocuğunuza zaten söylerseniz vermeyeceğinizi kimse zorla istemez konuyu açan arkadaş da yalan söylüyor muhtemelen. kimsede n zorla para alınmaz. velilere anlatılır toplu karar verilirse alınır zaten. sınıf annesi vs vardır. herşey sizin çocuklarınız için yapılıyor. ellemeyeceksin "oku çocuğum oku" diyreceksin o olacak ama insanın içindeki vicdan elvermiyor.