Şuan uyumamanızın sebebi nedir?
47
●2.089
- 05-11-2017, 04:02:33Bazı yapılanlar çok koydu bende kendimi işe verdim uyku tutmuyor
Nedense aşağıdaki şiiride bi bağımlılık yaptı
Çekilmez bir adam oldum yine
Uykusuz aksi nalet
Bi bakıyorsun ki ana avrat söver gibi
Azgın bir hayvan döver gibi bugün çalışıyorum
Sonra bir de bakıyorsun ki
Ağzımda sönük bir sigara gibi tembel bir türkü
Sabahtan akşama kadar sırt üstü yatıyorum ertesi gün
Evet evet ve beni çileden çıkarıyor
Büsbütün
Kendime karşı duyduğum nefret ve de merhamet
Çekilmez bir adam oldum çekilmez
Uykusuz aksi nalet
Yine her seferki gibi haksızım
Sebep yok
Biliyorum
Olması da imkansız
Bu yaptığım iş ayıp rezalet
Fakat elimde değil gülüm
Elimde değil sevgilim
Seni kıskanıyorum
Beni affet - 05-11-2017, 05:58:00Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden benimde öyleydi. 2 yıl felan pceye elimi sürmedim düzeldi. Birde bende kesik kesik uyku vardı. Yani arada uyanıp uyuma gibi. Allah yardımcın olsun. - 05-11-2017, 07:52:30Tahminimce bu gece uyuyamama işi tüm diğer sebeplerin dışında üretme isteğinden dolayı oluyor. Lisede herkes gece 10-11 gibi uyurken ben o zaman yeni kalkıyordum, o zamanlar vb6, vb.net falan popülerdi. 2006-2010 arası falan sanırım. İngiliççeyi yeni çözmeye çalışıyorum, planet source code falan. Haldır haldır live tv, keylogger, hekırlıklar, komiklikler şakalar falan geceleri. Sabah 8 okuldayım. Sabahçıyım bir de öğlen 1de okul bitiyor git eve uyu akşam kalk yine aynı hayat. Üniversitede de aynı gece hayatını yaşadım hep çünkü özellikle 2. öğretim yazdım 10 tercihin 10una da. Şimdi kendime ait dükkanım var esnafım, hala aynıyım. Sabah 5-6 da yatıyorum dükkana öğlende gidiyorum. 5 senedir yine aynı bokun mavisi. Yaşıtlarımın hepsinde oturdu düzen ama benim oturmuyor bir türlü, kafayı çalıştırmadan duramıyorum erken yaşlanıcam büyük ihtimalle. Millet ne rahat kafalar pırıl pırıl bomboş diyorum kendi kendime, sabah 8 akşam 5 veya işte fabrika hayatı vs. Bende olmuyor işte ne yapayım ? Gece daha verimli oluyorsak gece çalışalım gitsin, düzen bozuk diye bakmaya gerek yok bence olaya.

