• 05-11-2017, 03:53:44
    #28
    geç uyanmanın dışında tamamen çok düşünmekten oluyor
  • 05-11-2017, 03:58:37
    #29
    cs:go
  • 05-11-2017, 04:02:33
    #30
    SEO & PR 5421044962
    Bazı yapılanlar çok koydu bende kendimi işe verdim uyku tutmuyor
    Nedense aşağıdaki şiiride bi bağımlılık yaptı

    Çekilmez bir adam oldum yine
    Uykusuz aksi nalet
    Bi bakıyorsun ki ana avrat söver gibi
    Azgın bir hayvan döver gibi bugün çalışıyorum
    Sonra bir de bakıyorsun ki
    Ağzımda sönük bir sigara gibi tembel bir türkü
    Sabahtan akşama kadar sırt üstü yatıyorum ertesi gün
    Evet evet ve beni çileden çıkarıyor
    Büsbütün
    Kendime karşı duyduğum nefret ve de merhamet
    Çekilmez bir adam oldum çekilmez
    Uykusuz aksi nalet
    Yine her seferki gibi haksızım
    Sebep yok
    Biliyorum
    Olması da imkansız
    Bu yaptığım iş ayıp rezalet
    Fakat elimde değil gülüm
    Elimde değil sevgilim
    Seni kıskanıyorum
    Beni affet
  • 05-11-2017, 04:23:12
    #31
    Shadow of War
  • 05-11-2017, 04:55:24
    #32
    son dakkalar gaza gelip tüm işleri bianda bitirmeye çalışıorum ama son dakkalarımda bu gazla geçior sora koltukta uyurken ağrılardan yatağa geçiorum
  • 05-11-2017, 05:03:43
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tek sebebi bu.
  • 05-11-2017, 05:57:39
    #34
    Standarta ßağladım Sabah 07:00 da yat Öglen 12:00 da Kalk 3-4 Yıldır ßu şekilde.
    Tabi ßunun ana sebebleri var çalışmayı gece seviyorum Gece sessizliğinde çalışmanın keyfi ßir ßaşka
  • 05-11-2017, 05:58:00
    #35
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite yıllarında bana da olmuştu insomin diye bir hap var 5 mg uykuya dalmanizi hızlandırıyor öneririm. Bende kacta yatarsam yatayım 7 de uyanıyorum o daha kötü

    Eskiden benimde öyleydi. 2 yıl felan pceye elimi sürmedim düzeldi. Birde bende kesik kesik uyku vardı. Yani arada uyanıp uyuma gibi. Allah yardımcın olsun.
  • 05-11-2017, 07:52:30
    #36
    Tahminimce bu gece uyuyamama işi tüm diğer sebeplerin dışında üretme isteğinden dolayı oluyor. Lisede herkes gece 10-11 gibi uyurken ben o zaman yeni kalkıyordum, o zamanlar vb6, vb.net falan popülerdi. 2006-2010 arası falan sanırım. İngiliççeyi yeni çözmeye çalışıyorum, planet source code falan. Haldır haldır live tv, keylogger, hekırlıklar, komiklikler şakalar falan geceleri. Sabah 8 okuldayım. Sabahçıyım bir de öğlen 1de okul bitiyor git eve uyu akşam kalk yine aynı hayat. Üniversitede de aynı gece hayatını yaşadım hep çünkü özellikle 2. öğretim yazdım 10 tercihin 10una da. Şimdi kendime ait dükkanım var esnafım, hala aynıyım. Sabah 5-6 da yatıyorum dükkana öğlende gidiyorum. 5 senedir yine aynı bokun mavisi. Yaşıtlarımın hepsinde oturdu düzen ama benim oturmuyor bir türlü, kafayı çalıştırmadan duramıyorum erken yaşlanıcam büyük ihtimalle. Millet ne rahat kafalar pırıl pırıl bomboş diyorum kendi kendime, sabah 8 akşam 5 veya işte fabrika hayatı vs. Bende olmuyor işte ne yapayım ? Gece daha verimli oluyorsak gece çalışalım gitsin, düzen bozuk diye bakmaya gerek yok bence olaya.