Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite yıllarında bana da olmuştu insomin diye bir hap var 5 mg uykuya dalmanizi hızlandırıyor öneririm. Bende kacta yatarsam yatayım 7 de uyanıyorum o daha kötü

Eskiden benimde öyleydi. 2 yıl felan pceye elimi sürmedim düzeldi. Birde bende kesik kesik uyku vardı. Yani arada uyanıp uyuma gibi. Allah yardımcın olsun.