Konu
Şuan uyumamanızın sebebi nedir?
05-11-2017, 05:57:39
#34
Gtech
Standarta ßağladım Sabah 07:00 da yat Öglen 12:00 da Kalk 3-4 Yıldır ßu şekilde.
Tabi ßunun ana sebebleri var çalışmayı gece seviyorum Gece sessizliğinde çalışmanın keyfi ßir ßaşka