Standarta ßağladım Sabah 07:00 da yat Öglen 12:00 da Kalk 3-4 Yıldır ßu şekilde.
Tabi ßunun ana sebebleri var çalışmayı gece seviyorum Gece sessizliğinde çalışmanın keyfi ßir ßaşka