• 05-11-2017, 03:20:07
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Vidro Kurgu montaj yapiyorum
  • 05-11-2017, 03:21:18
    #11
    Kurumsal PLUS
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite yıllarında bana da olmuştu insomin diye bir hap var 5 mg uykuya dalmanizi hızlandırıyor öneririm. Bende kacta yatarsam yatayım 7 de uyanıyorum o daha kötü
    Senin açından bakarsak şuan senın yerınde olmak isterdim dost.

    Bu bahsettiğin ilaç bilindik bir ilaçmı ? Yan etkisi vs varmı.Uyku hapı gibimi yani uyutuyor olabilir ancak kalkınca zombi gibi halsiz vs oluyorsan içmek çokda iyi değil gibi.
  • 05-11-2017, 03:22:54
    #12
    Aradığım şeyi internette bir türlü bulamadım, uyuyamıyorum.
  • 05-11-2017, 03:23:18
    #13
    İşleri topla.
    Müşteriye teslim et.
    Müşteriden işleri al.
    Çalışanlara dağıt.
    Tasarımları ufakta olsa hallet.
    Çözmen gereken konuları çöz.
    Günlük hayattaki can sıkan problemleri düşün.

    Gel de uyu şimdi.
    • Candede
    Candede bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-11-2017, 03:24:29
    #14
    Champions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin açından bakarsak şuan senın yerınde olmak isterdim dost.

    Bu bahsettiğin ilaç bilindik bir ilaçmı ? Yan etkisi vs varmı.Uyku hapı gibimi yani uyutuyor olabilir ancak kalkınca zombi gibi halsiz vs oluyorsan içmek çokda iyi değil gibi.
    Babam almıştı uyku hapı değil 5 mg olduğu için sersemleme olmuyor son zamanlarda uyumak zorlaştığı için çok ufak dozda 5 mg selectra içiyorum bana zararı ya da yan etkisi yok olmadı da yine bi sorun isterseniz uykuya geçiş evresini hizkandiriyor bende yoğurt veya ayran için laktik asit uyku yapar



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşleri topla.
    Müşteriye teslim et.
    Müşteriden işleri al.
    Çalışanlara dağıt.
    Tasarımları ufakta olsa hallet.
    Çözmen gereken konuları çöz.
    Günlük hayattaki can sıkan problemleri düşün.

    Gel de uyu şimdi.
    Is hep var aga bence sorunları en sona bırakıyoruz diye böyle oluyor
  • 05-11-2017, 03:27:55
    #15
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babam almıştı uyku hapı değil 5 mg olduğu için sersemleme olmuyor son zamanlarda uyumak zorlaştığı için çok ufak dozda 5 mg selectra içiyorum bana zararı ya da yan etkisi yok olmadı da yine bi sorun isterseniz uykuya geçiş evresini hizkandiriyor bende yoğurt veya ayran için laktik asit uyku yapar





    Is hep var aga bence sorunları en sona bırakıyoruz diye böyle oluyor
    Sorunları öne alınca işler arap saçına dönüyor. Aman diyeyim daha büyük sorun oluyor
    • Candede
    Candede bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-11-2017, 03:28:52
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım alışık olduğumuz için bu durum var birde psikolojik sebepler iş güç hayatın gidişatı. ve biz bu randumanı saglayamadıgımız sürece sanırım daha cok uykusuz kalırız.. Yine birşeyler yapıcam diyip saatlerce saçma sapan şeylerle uğrasmak bildiğini sanip sürekli aynı yerde saymak yada 1 ayda ogrenilicek derecede bilgiyi 2 3ayda ögrenmek halbu ki herkesten 3 4 kat daha faazla calismak. Yanlis arastirmalar yapip konuyu yanlıs yere cekmek vsvs...Dedigim gibi daha cok uykusuz kalırız. Çözüm odaklı birşeyler yapmamız lazım herkesten 1 adım öndeyiz diye beynimizde kurmak yerine kafamızda oluşturdugumuz projeleri hayata geçirmemiz lazım..insanlar nasıl basarılı oluyor? bu süre zarfı içerisinde EN AZINDAN DENEDİM! diye kafasındakileri hayata geçirerek..
  • 05-11-2017, 03:30:57
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ukraynadan gelcek manitayi bekliyorum
  • 05-11-2017, 03:31:20
    #18
    Nutur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım alışık olduğumuz için bu durum var birde psikolojik sebepler iş güç hayatın gidişatı. ve biz bu randumanı saglayamadıgımız sürece sanırım daha cok uykusuz kalırız.. Yine birşeyler yapıcam diyip saatlerce saçma sapan şeylerle uğrasmak bildiğini sanip sürekli aynı yerde saymak yada 1 ayda ogrenilicek derecede bilgiyi 2 3ayda ögrenmek halbu ki herkesten 3 4 kat daha faazla calismak. Yanlis arastirmalar yapip konuyu yanlıs yere cekmek vsvs...Dedigim gibi daha cok uykusuz kalırız. Çözüm odaklı birşeyler yapmamız lazım herkesten 1 adım öndeyiz diye beynimizde kurmak yerine kafamızda oluşturdugumuz projeleri hayata geçirmemiz lazım..insanlar nasıl basarılı oluyor? bu süre zarfı içerisinde EN AZINDAN DENEDİM! diye kafasındakileri hayata geçirerek..
    Güzel düşünce hocam