Sanırım alışık olduğumuz için bu durum var birde psikolojik sebepler iş güç hayatın gidişatı. ve biz bu randumanı saglayamadıgımız sürece sanırım daha cok uykusuz kalırız.. Yine birşeyler yapıcam diyip saatlerce saçma sapan şeylerle uğrasmak bildiğini sanip sürekli aynı yerde saymak yada 1 ayda ogrenilicek derecede bilgiyi 2 3ayda ögrenmek halbu ki herkesten 3 4 kat daha faazla calismak. Yanlis arastirmalar yapip konuyu yanlıs yere cekmek vsvs...Dedigim gibi daha cok uykusuz kalırız. Çözüm odaklı birşeyler yapmamız lazım herkesten 1 adım öndeyiz diye beynimizde kurmak yerine kafamızda oluşturdugumuz projeleri hayata geçirmemiz lazım..insanlar nasıl basarılı oluyor? bu süre zarfı içerisinde EN AZINDAN DENEDİM! diye kafasındakileri hayata geçirerek..