Şuan uyumamanızın sebebi nedir?
47
●2.089
- 05-11-2017, 03:14:29Ona bu gece ara verdim hocamnoertz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2017, 03:16:34Nasip diyoruz hocam biz onaSoviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz de öyle deyin geçin
- 05-11-2017, 03:16:41Uyumamamın sebebi uyuyamıyor olmam.
Geçen sene full sabahladım alıştık sabah yatmaya düzeltmeye çalışıyorum olmuyor.Düzeltmek için misal sabah 6 da yatıp 8 de kalkıyorum ertesi gün erken uykum gelsin diye gelmiyor arkadaş.
Erken yatağa geçeyim diyorum gece 2 de 3 de geçiyorum yatağa uyumam yine saat 6 7 ' yi buluyor.Çok sıkıldım bu durumdan. - 05-11-2017, 03:18:24Üniversite yıllarında bana da olmuştu insomin diye bir hap var 5 mg uykuya dalmanizi hızlandırıyor öneririm. Bende kacta yatarsam yatayım 7 de uyanıyorum o daha kötüChampions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz de öyle deyin geçin