• 05-11-2017, 03:09:27
    #1
    Şahsen ben oturup düşünmem gereken bir çok konuyu üstünden geçtiğim için şuan hepsini çözümlemeye çalışıyorum uyku da gelmedi haliyle
  • 05-11-2017, 03:12:49
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çalışıyorum gece gündüz demeden Allah (c.c) çalışanları sever.
  • 05-11-2017, 03:14:29
    #3
    noertz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalışıyorum gece gündüz demeden Allah (c.c) çalışanları sever.
    Ona bu gece ara verdim hocam
  • 05-11-2017, 03:15:09
    #4
    Bir b.ktan anlamayıp internetten günde 40 sipariş alan, benim bu işlerden az çok anladığım bu sektörde olmama rağmen hala sipariş alamamam nerede hata yapıyorum düşüncesi ile sigaramı çekiyorum.
  • 05-11-2017, 03:15:14
    #5
    Web Programlama, Photoshop
    Şunu da yapsam bitmiş demektir. Diye diye bu saat oldu.
  • 05-11-2017, 03:16:34
    #6
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir b.ktan anlamayıp internetten günde 40 sipariş alan, benim bu işlerden az çok anladığım bu sektörde olmama rağmen hala sipariş alamamam nerede hata yapıyorum düşüncesi ile sigaramı çekiyorum.
    Nasip diyoruz hocam biz ona siz de öyle deyin geçin
  • 05-11-2017, 03:16:41
    #7
    Kurumsal PLUS
    Uyumamamın sebebi uyuyamıyor olmam.

    Geçen sene full sabahladım alıştık sabah yatmaya düzeltmeye çalışıyorum olmuyor.Düzeltmek için misal sabah 6 da yatıp 8 de kalkıyorum ertesi gün erken uykum gelsin diye gelmiyor arkadaş.

    Erken yatağa geçeyim diyorum gece 2 de 3 de geçiyorum yatağa uyumam yine saat 6 7 ' yi buluyor.Çok sıkıldım bu durumdan.
  • 05-11-2017, 03:16:59
    #8
    Pubg
  • 05-11-2017, 03:18:24
    #9
    Champions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyumamamın sebebi uyuyamıyor olmam.

    Geçen sene full sabahladım alıştık sabah yatmaya düzeltmeye çalışıyorum olmuyor.Düzeltmek için misal sabah 6 da yatıp 8 de kalkıyorum ertesi gün erken uykum gelsin diye gelmiyor arkadaş.

    Erken yatağa geçeyim diyorum gece 2 de 3 de geçiyorum yatağa uyumam yine saat 6 7 ' yi buluyor.Çok sıkıldım bu durumdan.
    Üniversite yıllarında bana da olmuştu insomin diye bir hap var 5 mg uykuya dalmanizi hızlandırıyor öneririm. Bende kacta yatarsam yatayım 7 de uyanıyorum o daha kötü