Uyumamamın sebebi uyuyamıyor olmam.
Geçen sene full sabahladım alıştık sabah yatmaya düzeltmeye çalışıyorum olmuyor.Düzeltmek için misal sabah 6 da yatıp 8 de kalkıyorum ertesi gün erken uykum gelsin diye gelmiyor arkadaş.
Erken yatağa geçeyim diyorum gece 2 de 3 de geçiyorum yatağa uyumam yine saat 6 7 ' yi buluyor.Çok sıkıldım bu durumdan.
Üniversite yıllarında bana da olmuştu insomin diye bir hap var 5 mg uykuya dalmanizi hızlandırıyor öneririm. Bende kacta yatarsam yatayım 7 de uyanıyorum o daha kötü