Üniversite yıllarında bana da olmuştu insomin diye bir hap var 5 mg uykuya dalmanizi hızlandırıyor öneririm. Bende kacta yatarsam yatayım 7 de uyanıyorum o daha kötü
Senin açından bakarsak şuan senın yerınde olmak isterdim dost.
Bu bahsettiğin ilaç bilindik bir ilaçmı ? Yan etkisi vs varmı.Uyku hapı gibimi yani uyutuyor olabilir ancak kalkınca zombi gibi halsiz vs oluyorsan içmek çokda iyi değil gibi.