Tahminimce bu gece uyuyamama işi tüm diğer sebeplerin dışında üretme isteğinden dolayı oluyor. Lisede herkes gece 10-11 gibi uyurken ben o zaman yeni kalkıyordum, o zamanlar vb6, vb.net falan popülerdi. 2006-2010 arası falan sanırım. İngiliççeyi yeni çözmeye çalışıyorum, planet source code falan. Haldır haldır live tv, keylogger, hekırlıklar, komiklikler şakalar falan geceleri. Sabah 8 okuldayım. Sabahçıyım bir de öğlen 1de okul bitiyor git eve uyu akşam kalk yine aynı hayat. Üniversitede de aynı gece hayatını yaşadım hep çünkü özellikle 2. öğretim yazdım 10 tercihin 10una da. Şimdi kendime ait dükkanım var esnafım, hala aynıyım. Sabah 5-6 da yatıyorum dükkana öğlende gidiyorum. 5 senedir yine aynı bokun mavisi. Yaşıtlarımın hepsinde oturdu düzen ama benim oturmuyor bir türlü, kafayı çalıştırmadan duramıyorum erken yaşlanıcam büyük ihtimalle. Millet ne rahat kafalar pırıl pırıl bomboş diyorum kendi kendime, sabah 8 akşam 5 veya işte fabrika hayatı vs. Bende olmuyor işte ne yapayım ? Gece daha verimli oluyorsak gece çalışalım gitsin, düzen bozuk diye bakmaya gerek yok bence olaya.