• 01-11-2017, 12:17:04
    #1
    Merhaba, forum dışı bir iş için bir yazılımcı ile sözleşme imzaladık ve ön ödeme yaptık projeyi teslim edince kalan kısmını alacak fakat şuanda sözleşmeye göre işi teslim etme süresi bitti ve sanki biraz geçiştiriyor gibi geldi sürekli teslim edilecek vs diyor ekran görüntüsü atması gerekiyor ama hep bir bahanesi var. Şimdi benim sormak istediğim arkadaş bu sözleşmeye tc isim adres vs hepsini yazdı ve imzaladı. Sözleşme iyi düzenlenmiş bir sözleşme ve sözleşmeye göre ben şuanki durumda fes edip şartsız paramı geri talep edebilirim süresi geçtiği için. Bu sözleşmenin bağlayıcılığı nedir ve ayrıca diyelimki adam bizi gerçekten geçiştiriyor. Suç duyurusu vs işlemleri hakkında bilgisi olan biraz açıklayabilirse çok sevinirim. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor?

    En azından belki suç duyurusu yapacağım diye bir dilekçe gösterirsek işi hızlandırır yada zaten ona rağmen teslim edilmezse geçerliliği varsa gider gerçekten suç duyurusunda bulunurum diye düşünüyorum.
  • 01-11-2017, 12:21:37
    #2
    kişi fatura kesti mi?
    fatura kesmediyse;
    kişiye bunu önce söyleyin, eğer hala zorlarsa bu işin dönüşü yok, bilginiz olsun. https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/...IMER_IHBAR_ISL adresine girin, kişiyle yaşanan tüm ticari durumunuzu anlatarak sizin fatura istediğinizi ancak fatura kesmediğini belirtin. sözleşmeyi ve kişiye ait isim soyisim, tc, telefon, adres gibi bilgileri girin, 7 gün sonra çok iyi bir ceza alacaktır.
    fatura kestiyse;
    noterden ihtarname çekin, sözleşmeyi fesih ettiğinize ve 7 gün içerisinde ibanınızı yazın, ibana geri ödeme talep edin, iade yapmazsa önce ilamsız icra takibi başlatın, itiraz ederse, sözleşme ve ödeme dekontu, noter ihbarı ve icraya itirazla mahkemeye başvurun.
    çok hızlı çözüm;
    noterden ihtar çekin ve 7 gün içerisinde paranızı iade etmemesi durumunda tüm mahkeme ve avukatlık masrafları ile ödemenin iadesini talep edin,
  • 01-11-2017, 12:28:02
    #3
    bilaldogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kişi fatura kesti mi?
    fatura kesmediyse;
    kişiye bunu önce söyleyin, eğer hala zorlarsa bu işin dönüşü yok, bilginiz olsun. https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/...IMER_IHBAR_ISL adresine girin, kişiyle yaşanan tüm ticari durumunuzu anlatarak sizin fatura istediğinizi ancak fatura kesmediğini belirtin. sözleşmeyi ve kişiye ait isim soyisim, tc, telefon, adres gibi bilgileri girin, 7 gün sonra çok iyi bir ceza alacaktır.
    fatura kestiyse;
    noterden ihtarname çekin, sözleşmeyi fesih ettiğinize ve 7 gün içerisinde ibanınızı yazın, ibana geri ödeme talep edin, iade yapmazsa önce ilamsız icra takibi başlatın, itiraz ederse, sözleşme ve ödeme dekontu, noter ihbarı ve icraya itirazla mahkemeye başvurun.
    çok hızlı çözüm;
    noterden ihtar çekin ve 7 gün içerisinde paranızı iade etmemesi durumunda tüm mahkeme ve avukatlık masrafları ile ödemenin iadesini talep edin,
    Kişiye fatura talebimi ileteceğim. Fatura olmadan bir bağlılığı yok mu acaba? Sonuçta vergiyi ödemesi gereken karşı taraf değil mi
  • 01-11-2017, 12:33:52
    #4
    profad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişiye fatura talebimi ileteceğim. Fatura olmadan bir bağlılığı yok mu acaba? Sonuçta vergiyi ödemesi gereken karşı taraf değil mi
    evet, zaten vergi ödemediği için ihbar edeceksiniz.
    elinizdeki evrak sadece bir kağıt. karşınızdaki "çakal" ise o elinizdeki sadece kağıt kalır.
    elinizdekinin değerli olmasını istiyorsanız yukarıda yazdıklarımdan size uygun olanı uygulayın..
  • 01-11-2017, 12:38:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu arkadaşla siz biz o görüşme yapalım isterseniz Yaptığı hatanın farkında değil
  • 01-11-2017, 12:44:13
    #6
    bilaldogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kişi fatura kesti mi?
    fatura kesmediyse;
    kişiye bunu önce söyleyin, eğer hala zorlarsa bu işin dönüşü yok, bilginiz olsun. https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/...IMER_IHBAR_ISL adresine girin, kişiyle yaşanan tüm ticari durumunuzu anlatarak sizin fatura istediğinizi ancak fatura kesmediğini belirtin. sözleşmeyi ve kişiye ait isim soyisim, tc, telefon, adres gibi bilgileri girin, 7 gün sonra çok iyi bir ceza alacaktır.
    fatura kestiyse;
    noterden ihtarname çekin, sözleşmeyi fesih ettiğinize ve 7 gün içerisinde ibanınızı yazın, ibana geri ödeme talep edin, iade yapmazsa önce ilamsız icra takibi başlatın, itiraz ederse, sözleşme ve ödeme dekontu, noter ihbarı ve icraya itirazla mahkemeye başvurun.
    çok hızlı çözüm;
    noterden ihtar çekin ve 7 gün içerisinde paranızı iade etmemesi durumunda tüm mahkeme ve avukatlık masrafları ile ödemenin iadesini talep edin,
    Fatura talep ettim hocam bu konuyu geçiştirirse falan ben sorduğum için yinede geçerli oluyor mu? Sonuçta ben talebimi yapmışım, sözleşmede her türlü ekran görüntüsünün mahkemede geçerliliği vardır vs gibi bir maddede var.

    ELFYAZILIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaşla siz biz o görüşme yapalım isterseniz Yaptığı hatanın farkında değil
    Tam anlayamadım hocam? Hatayı insanlara güvenerek ben mi yapıyorum diye düşünmüyor değilim hocam
  • 01-11-2017, 12:45:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    profad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura talep ettim hocam bu konuyu geçiştirirse falan ben sorduğum için yinede geçerli oluyor mu? Sonuçta ben talebimi yapmışım, sözleşmede her türlü ekran görüntüsünün mahkemede geçerliliği vardır vs gibi bir maddede var.



    Tam anlayamadım hocam? Hatayı insanlara güvenerek ben mi yapıyorum diye düşünmüyor değilim hocam
    Arkadaşla birlitek görüşelim birde isterseniz
  • 01-11-2017, 12:47:04
    #8
    profad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura talep ettim hocam bu konuyu geçiştirirse falan ben sorduğum için yinede geçerli oluyor mu? Sonuçta ben talebimi yapmışım, sözleşmede her türlü ekran görüntüsünün mahkemede geçerliliği vardır vs gibi bir maddede var.



    Tam anlayamadım hocam? Hatayı insanlara güvenerek ben mi yapıyorum diye düşünmüyor değilim hocam
    sen birşey isteme anlatamıyorum sana sana sözleşmeyle beraber fatura verdi mi vermedi mi?
    verdiyse;
    yukarıda yazdım
    vermediyse;
    yukarıda yazdım
    çok hızlı çözüm;
    yukarıda yazdım
    aslında yukarıdaki yorumda herşeyi çok açık ve net yazdım.
    fatura senin isteyeceğin birşey değil, onun her türlü kesmesi gereken birşey..
    senin isteyip istememen önemli değil, önemli olan senden aldığı ödemeye istinaden sözleşme ile beraber devlete bunu beyan etti mi ( fatura keserek ) etmedimi??
    yukarıdaki arkadaş çok doğru söylüyor..
    o arkadaş ne yaptığının farkında değil..
    sen dediklerimi yaparsan o çocuk patates olur..
  • 01-11-2017, 12:47:21
    #9
    ELFYAZILIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşla birlitek görüşelim birde isterseniz
    Arkadaş forum dışı. Hemde görüşmenin detayları ne olacak tam olarak anlayamadım?



    bilaldogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen birşey isteme anlatamıyorum sana sana sözleşmeyle beraber fatura verdi mi vermedi mi?
    verdiyse;
    yukarıda yazdım
    vermediyse;
    yukarıda yazdım
    çok hızlı çözüm;
    yukarıda yazdım
    aslında yukarıdaki yorumda herşeyi çok açık ve net yazdım.
    fatura senin isteyeceğin birşey değil, onun her türlü kesmesi gereken birşey..
    senin isteyip istememen önemli değil, önemli olan senden aldığı ödemeye istinaden sözleşme ile beraber devlete bunu beyan etti mi ( fatura keserek ) etmedimi??
    yukarıdaki arkadaş çok doğru söylüyor..
    o arkadaş ne yaptığının farkında değil..
    sen dediklerimi yaparsan o çocuk patates olur..
    Tamam hocam şimdi anladım.. Kusura bakmayın hakim olmadığım konular. Tamam o zaman ben işimin görülmemesi durumunda her türlü elimde koz olması güzel bir durum. Teşekkür ederim.



    bilaldogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen birşey isteme anlatamıyorum sana sana sözleşmeyle beraber fatura verdi mi vermedi mi?
    verdiyse;
    yukarıda yazdım
    vermediyse;
    yukarıda yazdım
    çok hızlı çözüm;
    yukarıda yazdım
    aslında yukarıdaki yorumda herşeyi çok açık ve net yazdım.
    fatura senin isteyeceğin birşey değil, onun her türlü kesmesi gereken birşey..
    senin isteyip istememen önemli değil, önemli olan senden aldığı ödemeye istinaden sözleşme ile beraber devlete bunu beyan etti mi ( fatura keserek ) etmedimi??
    yukarıdaki arkadaş çok doğru söylüyor..
    o arkadaş ne yaptığının farkında değil..
    sen dediklerimi yaparsan o çocuk patates olur..
    Hocam merhaba. Bir sorum olacak, diyelimki adam bana fatura kesmedi bende bu adamı verdiğiniz link üzerinden ihbar ettim. Bu durumda fatura olmadığı için yasal işlem başlatamıyorum anladığım kadarıyla dolayısıyla işin başlangıcında verdiğimiz ödemeyide yasal yollarla geri alamıyoruz. Eğer böyle bir durumu yaşarsak ne önerirsiniz?