profad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişiye fatura talebimi ileteceğim. Fatura olmadan bir bağlılığı yok mu acaba? Sonuçta vergiyi ödemesi gereken karşı taraf değil mi
evet, zaten vergi ödemediği için ihbar edeceksiniz.
elinizdeki evrak sadece bir kağıt. karşınızdaki "çakal" ise o elinizdeki sadece kağıt kalır.
elinizdekinin değerli olmasını istiyorsanız yukarıda yazdıklarımdan size uygun olanı uygulayın..