Merhaba, forum dışı bir iş için bir yazılımcı ile sözleşme imzaladık ve ön ödeme yaptık projeyi teslim edince kalan kısmını alacak fakat şuanda sözleşmeye göre işi teslim etme süresi bitti ve sanki biraz geçiştiriyor gibi geldi sürekli teslim edilecek vs diyor ekran görüntüsü atması gerekiyor ama hep bir bahanesi var. Şimdi benim sormak istediğim arkadaş bu sözleşmeye tc isim adres vs hepsini yazdı ve imzaladı. Sözleşme iyi düzenlenmiş bir sözleşme ve sözleşmeye göre ben şuanki durumda fes edip şartsız paramı geri talep edebilirim süresi geçtiği için. Bu sözleşmenin bağlayıcılığı nedir ve ayrıca diyelimki adam bizi gerçekten geçiştiriyor. Suç duyurusu vs işlemleri hakkında bilgisi olan biraz açıklayabilirse çok sevinirim. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor?

En azından belki suç duyurusu yapacağım diye bir dilekçe gösterirsek işi hızlandırır yada zaten ona rağmen teslim edilmezse geçerliliği varsa gider gerçekten suç duyurusunda bulunurum diye düşünüyorum.