profad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura talep ettim hocam bu konuyu geçiştirirse falan ben sorduğum için yinede geçerli oluyor mu? Sonuçta ben talebimi yapmışım, sözleşmede her türlü ekran görüntüsünün mahkemede geçerliliği vardır vs gibi bir maddede var.



Tam anlayamadım hocam? Hatayı insanlara güvenerek ben mi yapıyorum diye düşünmüyor değilim hocam
sen birşey isteme anlatamıyorum sana sana sözleşmeyle beraber fatura verdi mi vermedi mi?
verdiyse;
yukarıda yazdım
vermediyse;
yukarıda yazdım
çok hızlı çözüm;
yukarıda yazdım
aslında yukarıdaki yorumda herşeyi çok açık ve net yazdım.
fatura senin isteyeceğin birşey değil, onun her türlü kesmesi gereken birşey..
senin isteyip istememen önemli değil, önemli olan senden aldığı ödemeye istinaden sözleşme ile beraber devlete bunu beyan etti mi ( fatura keserek ) etmedimi??
yukarıdaki arkadaş çok doğru söylüyor..
o arkadaş ne yaptığının farkında değil..
sen dediklerimi yaparsan o çocuk patates olur..