Arkadaşla birlitek görüşelim birde isterseniz
Arkadaş forum dışı. Hemde görüşmenin detayları ne olacak tam olarak anlayamadım?
sen birşey isteme anlatamıyorum sana

sana sözleşmeyle beraber fatura verdi mi vermedi mi?
verdiyse;
yukarıda yazdım
vermediyse;
yukarıda yazdım
çok hızlı çözüm;
yukarıda yazdım
aslında yukarıdaki yorumda herşeyi çok açık ve net yazdım.
fatura senin isteyeceğin birşey değil, onun her türlü kesmesi gereken birşey..
senin isteyip istememen önemli değil, önemli olan senden aldığı ödemeye istinaden sözleşme ile beraber devlete bunu beyan etti mi ( fatura keserek ) etmedimi??
yukarıdaki arkadaş çok doğru söylüyor..
o arkadaş ne yaptığının farkında değil..
sen dediklerimi yaparsan o çocuk patates olur..
Tamam hocam şimdi anladım.. Kusura bakmayın hakim olmadığım konular. Tamam o zaman ben işimin görülmemesi durumunda her türlü elimde koz olması güzel bir durum. Teşekkür ederim.
sen birşey isteme anlatamıyorum sana

sana sözleşmeyle beraber fatura verdi mi vermedi mi?
verdiyse;
yukarıda yazdım
vermediyse;
yukarıda yazdım
çok hızlı çözüm;
yukarıda yazdım
aslında yukarıdaki yorumda herşeyi çok açık ve net yazdım.
fatura senin isteyeceğin birşey değil, onun her türlü kesmesi gereken birşey..
senin isteyip istememen önemli değil, önemli olan senden aldığı ödemeye istinaden sözleşme ile beraber devlete bunu beyan etti mi ( fatura keserek ) etmedimi??
yukarıdaki arkadaş çok doğru söylüyor..
o arkadaş ne yaptığının farkında değil..
sen dediklerimi yaparsan o çocuk patates olur..
Hocam merhaba. Bir sorum olacak, diyelimki adam bana fatura kesmedi bende bu adamı verdiğiniz link üzerinden ihbar ettim. Bu durumda fatura olmadığı için yasal işlem başlatamıyorum anladığım kadarıyla dolayısıyla işin başlangıcında verdiğimiz ödemeyide yasal yollarla geri alamıyoruz. Eğer böyle bir durumu yaşarsak ne önerirsiniz?