Fatura talep ettim hocam bu konuyu geçiştirirse falan ben sorduğum için yinede geçerli oluyor mu? Sonuçta ben talebimi yapmışım, sözleşmede her türlü ekran görüntüsünün mahkemede geçerliliği vardır vs gibi bir maddede var.
Tam anlayamadım hocam? Hatayı insanlara güvenerek ben mi yapıyorum diye düşünmüyor değilim hocam
Arkadaşla birlitek görüşelim birde isterseniz