• 15-10-2017, 19:14:14
    #19
    Olayı bayraktan rahatsız oluyorlar noktasına getirmeden önce bence kendinize bakıp bir düşünün. Sabah 8 akşam 8 evde olmamanız gece 2 de insanları rahatsız etmeniz için sebep olamaz. Bu size böle bi hak kazandırmaz
  • 15-10-2017, 20:06:44
    #20
    Platin üye
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olayı bayraktan rahatsız oluyorlar noktasına getirmeden önce bence kendinize bakıp bir düşünün. Sabah 8 akşam 8 evde olmamanız gece 2 de insanları rahatsız etmeniz için sebep olamaz. Bu size böle bi hak kazandırmaz
    Böyle bir hak kazandırdığını dile getirmedim zaten. Aynı şeyi onların yaptığın da dle getirdim komşuluk demek kırk yılda bir olan birşeyi alttan alabilmek demektir kusura bakmayın. Biz laf yapmıyorsak buna rağmen bize laf yapıp Rahatsız oluyorsa kırk yılda bir olan şeyden müstakil evde otursun.
  • 15-10-2017, 20:43:13
    #21
    Bizim apartman 10 daire 5 kat. Ben yöneticiyken eski toprak sahibi benim eksiklerim olduğunu öne sürerek yöneticiliği aldı (bir nevi darbe yaptı bana )
    İlk toplantıda bodrum katının ortak alan olduğunu ve şahsi malınız gibi kullanamayacağınızı söyleyince bana atar yaptı hiç sesimi çıkartmadım çünkü haklıydım. Neyse aidat falan da vermedim sonra toplu tüm aidatları kapattım.
    Geçen otoparkta şekilsiz araba park etti sesimi çıkartmadım. Bende transporter var küçücük otoparka ortaya bıraktım baktım ondan da ses yok.

    Şimdi bunu niye anlattım. İkimiz de birbirimizle sürtüşüyoruz ama kırılma noktasını ikimizde bulamıyoruz. Sizin yaptığınız da bu. Bence gerek yok. Bizim üst kattakiler birbirine tabak çanak fırlattıkları ve feryat figan kavga ettikleri zamanları gördük böyle şeyler olur. Balkonda gece 2 de bağrışmalı bir konuşma olsa bende uyarırım hele hele evimde genç kız varsa. Çünkü ister istemez erkek muhabbetinde küfür olur.

    Bayrak konusuna gelecek olursak. Alelade bir bez parçası değil fakat bu kimsenin hakkını yiyeceğiniz anlamına gelmez. Haklıyken haksız duruma düşersiniz. Yönetici ile haber yollamak yöneticinin aranızda laf taşıması sizin ucuz ve kalitesiz hareket ettiğinizi (onun da öyle) gösterir, kusura bakmayın. Çıkın karşısına insan gibi konuşun sorunlar böyle çözülür.

    Bakmayın benim olayım biraz farklı. Bir de kiracımısınız bilmiyorum ama bir de ev sahibi işin içine dahil olursa iş iyice karışır gerek yok böyle şeylere.
  • 15-10-2017, 20:58:20
    #22
    Platin üye
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim apartman 10 daire 5 kat. Ben yöneticiyken eski toprak sahibi benim eksiklerim olduğunu öne sürerek yöneticiliği aldı (bir nevi darbe yaptı bana )
    İlk toplantıda bodrum katının ortak alan olduğunu ve şahsi malınız gibi kullanamayacağınızı söyleyince bana atar yaptı hiç sesimi çıkartmadım çünkü haklıydım. Neyse aidat falan da vermedim sonra toplu tüm aidatları kapattım.
    Geçen otoparkta şekilsiz araba park etti sesimi çıkartmadım. Bende transporter var küçücük otoparka ortaya bıraktım baktım ondan da ses yok.

    Şimdi bunu niye anlattım. İkimiz de birbirimizle sürtüşüyoruz ama kırılma noktasını ikimizde bulamıyoruz. Sizin yaptığınız da bu. Bence gerek yok. Bizim üst kattakiler birbirine tabak çanak fırlattıkları ve feryat figan kavga ettikleri zamanları gördük böyle şeyler olur. Balkonda gece 2 de bağrışmalı bir konuşma olsa bende uyarırım hele hele evimde genç kız varsa. Çünkü ister istemez erkek muhabbetinde küfür olur.

    Bayrak konusuna gelecek olursak. Alelade bir bez parçası değil fakat bu kimsenin hakkını yiyeceğiniz anlamına gelmez. Haklıyken haksız duruma düşersiniz. Yönetici ile haber yollamak yöneticinin aranızda laf taşıması sizin ucuz ve kalitesiz hareket ettiğinizi (onun da öyle) gösterir, kusura bakmayın. Çıkın karşısına insan gibi konuşun sorunlar böyle çözülür.

    Bakmayın benim olayım biraz farklı. Bir de kiracımısınız bilmiyorum ama bir de ev sahibi işin içine dahil olursa iş iyice karışır gerek yok böyle şeylere.
    Ev kendimizin hocam öyle küfürlü seviyesiz bir muhabbette yoktu. Standart havadan Sudan hal hatır muhabbetleri öyl ahım şahım sesli konuşmada olmadı bir iki kez kahkaha atıldı o yani. Zaten sitede de sevilmiyor bu insanlar bizim alt katımızda olmaları da bizim şansımız işte 😁 evi satılığa çıkarmışlar zaten. Adamların adı çıkmış sitenin en kıl insanları diye, bi an önce gitselerde kurtulsak evi almaya bile niyetlendim sinirden 😁
  • 15-10-2017, 21:05:40
    #23
    Konu bayrak olabilir ama ne yazık ki komşunuz haklı çıkar olay polise yansırsa. Polis olaya iki tarafın gözüyle bakmak zorunda o sebeple bayrak dahi olsa başka bir yere asmanız istenilebilir. Sırf o komşunuz yüzünden bayrağı kaldıracağınıza yerini değiştirin ve balkonunuza daha ufak bir bayrak asın bence, en azından onu haklı çıkartacak tarafınız olmaz.
  • 15-10-2017, 21:21:44
    #24
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir hak kazandırdığını dile getirmedim zaten. Aynı şeyi onların yaptığın da dle getirdim komşuluk demek kırk yılda bir olan birşeyi alttan alabilmek demektir kusura bakmayın. Biz laf yapmıyorsak buna rağmen bize laf yapıp Rahatsız oluyorsa kırk yılda bir olan şeyden müstakil evde otursun.
    O zaman hocam aynı mantıkla büyük bir bayrak asmak istiyorsanız bayrağınızı alt komşunuzun özgürlük alanına bulaşmadan asacaksınız. Yada diyorsanız ki ben binamı bayrakla kaplayacağım o zaman gidip müstakilde oturacaksınız.
  • 15-10-2017, 21:30:55
    #25
    Platin üye
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman hocam aynı mantıkla büyük bir bayrak asmak istiyorsanız bayrağınızı alt komşunuzun özgürlük alanına bulaşmadan asacaksınız. Yada diyorsanız ki ben binamı bayrakla kaplayacağım o zaman gidip müstakilde oturacaksınız.
    Bize laf etmeden önce bi kendisine bakacak. Önce bizden istemediği şeyleri kendisi yapmayacak ki sonrasında biz de ılımlı yaklaşalım Ben hala dediğimdeyim. Gelip yüzüme söylesin bayrağı kaldır diye, dövmeden göndermem. Yarın bir gün çocuğumuzda olacak, bu insan o bebek ağlayınca onada laf yapacak. Komşuluk bu tarz durumlarda alttan almayı gerektiriyor bence. Dediğim gibi bayrak hiç bir şekilde onun özgürlük alanını kısıtlamıyor. Ne karşısını görmesine engel, nede ona bir zararı var. Bugün üşenmedim aşağıya inip tekrar baktım acaba çok kapatıyor mu camını diye, fakat 20 santimi geçmediğini gördüm tekrardan. Emin olun bu adamlar sırf o gece biraz fazla ses yaptık diye bayrağıma laf ediyorlar. Halbuki kendileri bizden çok çok fazlasını yapıyorlar dediğim gibi. Önce kendilerine çeki düzen verecekler, sonrasında ben zaten gerekeni yaparım.. Neyse fazla uzatmaya gerek yok biz burada ne kadar tartışsakta sizin düşünceniz değişmez. Siz çünkü konuyu ve yorumları tam okumamışsınız.
  • 15-10-2017, 23:15:13
    #26
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize laf etmeden önce bi kendisine bakacak. Önce bizden istemediği şeyleri kendisi yapmayacak ki sonrasında biz de ılımlı yaklaşalım Ben hala dediğimdeyim. Gelip yüzüme söylesin bayrağı kaldır diye, dövmeden göndermem. Yarın bir gün çocuğumuzda olacak, bu insan o bebek ağlayınca onada laf yapacak. Komşuluk bu tarz durumlarda alttan almayı gerektiriyor bence. Dediğim gibi bayrak hiç bir şekilde onun özgürlük alanını kısıtlamıyor. Ne karşısını görmesine engel, nede ona bir zararı var. Bugün üşenmedim aşağıya inip tekrar baktım acaba çok kapatıyor mu camını diye, fakat 20 santimi geçmediğini gördüm tekrardan. Emin olun bu adamlar sırf o gece biraz fazla ses yaptık diye bayrağıma laf ediyorlar. Halbuki kendileri bizden çok çok fazlasını yapıyorlar dediğim gibi. Önce kendilerine çeki düzen verecekler, sonrasında ben zaten gerekeni yaparım.. Neyse fazla uzatmaya gerek yok biz burada ne kadar tartışsakta sizin düşünceniz değişmez. Siz çünkü konuyu ve yorumları tam okumamışsınız.
    Bak herşeye tamam derim fakat bebek ağlamasına çocuk oynamasına karşı çıkan adamı eşşek sudan gelinceye kadar döverim açık ve net. Ne bu şiddet demesin kimse. Bebek bu ağlar. Kimse bebeğinin ağlamasını istemez. Anne baba sinirlenir çocuğuna bağırır psikolijidir olur böyle şeyler. Böyle birşey için kapıma biri gelse 'ya sizin ufaklık çok mu ağlıyor sustursanız' dese evine kadar kovalarım.

    Bizim sıpalar bu ara çok ağlıyor, üst katımızdaki ufaklık mübarek melek Allah bozmasın şimdi ben ne yapayım 'ya bizimkiler olmamış yenisini ver' mi diyeyim doktora

    Diğer konularda kısmen katılıyorum size fakat adam ne kadar kıl olursa olsun bu sizin o kişiye üstünlük kurmanız gerektiğini göstermez. Alttan alın boşver kaybeden siz olmazsınız.
  • 15-10-2017, 23:19:25
    #27
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Ben "Alt katımızda ki bu şahıslar balkona çıkıp saçma sapan laflar ettiler." olayına takıldım.. Ne gibi laflar?

    Konu dışı: https://eksisozluk.com/ramazana-5-bi...sasin--2419378